;
سرگرمی

آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: پر کردن اوقات فراغت از طریق بازی های مختلف فکری همیشه دلچسب و جالب است. طرفداران این بازی ها در شبکه های اجتماعی بیشتر از هر مطلبی است. شاید دو عامل در این مسئله نقش اصلی و اساسی داشته باشد: این بازی ها از یک سو به خوبی می توانند اوقاغت قراغت افراد را پر کنند و از سوی دیگر زمینه خوبی را برای رشد و پرورش مهارت فردی و شناختی افراد فراهم می کنند.

به باور کارشناسان برای بالا بردن مهارت های شناختی، بالا بردن عملکرد و فعالیت مغز از طریق ورزش دادن آن بسیار مهم است. ورزش مستمر و منظم مغز می تواند علاوه بر بهبود عملکرد این عضو اساسی بدن، مانع از مبتلا شدن انسان در سنین کهنسالی و میانسالی به بیماری هایی همچون ضعف حافظه، فراموش و … شود. بنابراین آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار گفتنی و نیز دیگر بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز هستند.

مجله گفتنی با عنایت و درک این موضوع تلاش می کند روزانه معماها و سوالات تصویری بسیاری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت از جدیدترین و به روزترین مطالب در موضوعات مختلف به خصوص بازی های فکری مطلع شده و با حل کردن آنها، یک تمرین عالی برای مغزتان داشته باشید. با آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار با مجله گفتنی همراه باشید.

آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار

در تصویر آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار، شما با یک سوال هوش تصویری جالب روبرو هستید. تیزبینی و نکته سنجی شما حرف اول را برای رسیدن به پاسخ آزمون شناسایی اشکال در تصویر اتاق بیمار می زند. شما باید بتوانید با کمک توانایی های شناختی خود در کمتر از 5 ثانیه اشکال موجود در تصویر را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار از آن جهت خاص و جالب است که بسیار ساده به نظر می رسد، اما تنها یک نگاه نکته سنج و تیز می تواند، این آزمون را رمزگشایی کند. در تصویر آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار گفتنی شما با بیماری باندپیچی شده بر روی تخت روبرو هستید. دو پرستار که در حال مراقبت و بررسی وضعیت او هستند هم در تصویر دیده می شود. همه چیز در نگاه اول شاید طبیعی باشد.اما اگر خوب نگاه کنید یک اشکال بزرگ و امر غیرطبیعی در تصویر آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار دیده می شود. آن چیست؟

آیا می توانید آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار را که بارها و بارها در فضای مجازی همرسانی شده است را حل کنید. با دقت به تصویر آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار نگاه کنید! زمان 5 ثانیه شما از اکنون شروع شد!

تست شخصیت: به نظر شما کدام زن ژاپنی می‌خواهد چیزی را پنهان کند؟ نتیجه را بخوانید

آزمون-شناسایی-اشکال-اتاق-بیمار-1

 

.

.

آزمون شناسایی خانواده: کدام گروه یک خانواده واقعی هستند؟

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار

اگر هنور نتوانستید آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار را رمزگشایی کرده و منتظر یک فرصت دیگر هستید، 5 ثانیه دیگر به شما وقت داده می شود.

.

.

.

.

.

.

جالبه: چالش بینایی پلنگ: اگر چشم عقابی داری، پلنگ را در 10 ثانیه پیدا کن!

برخی وجود دو پرستار برای یک بیمار را اشکال تصویر دانسته اند. برخی دیگر وسایل موجود در دستان بیمار را اشکال تصویر معرفی نمودند. اما اگر دقت کنید اشکال اصلی تصویر در وضعیت ظاهری و جسمی پرستار سمت چپ دیده می شود. به دستان او دقت کنید. گویا برعکس هستند.

آزمون-شناسایی-اشکال-اتاق-بیمار-2

شاید برایتان جالب باشد

خیلی جالبه: آیا می توانید جواب این تست هوش را یافته و عدد گم شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

چالش جدید: یه اشتباهی توی پارک وجود داره اگه دقت خوبی داری پیداش کن!

مخصوص باهوشا: با دلیل بگو کدوم یک از این دو نفر یک قاتل حرفه ای می باشد؟

کیف قرمز رنگ متعلق به کدوم یک از این خانما می باشد،7ثانیه بیشتر فرصت نداری تا صاحب کیفو پیدا کنی

داستان ضرب المثل چوب توی آستین کردن !

نکته عجیبی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین، قادر به شناسایی آن است!

تست شخصیت: کدام گربه بامزه را ترجیح می دهید؟ کشف کنید که آیا یک برنامه ریز ارشد هستید یا یک روح آزاد!

یکی از اعداد فقط یک بار وجود دارد چشمان خود را امتحان کنید و این عدد را 10 ثانیه ای بیابید!

داستان دختر زیبا و مرد هوسران و عیاش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا