;
فرهنگ و هنرهنرمندان

دخترهای باکلاس حمید لولایی بازیگر آقا ماشالا و خشایار+ عکس های خانوادگی

دخترهای باکلاس حمید لولایی: حمید لولایی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 3 دی 1334 در تهران است و 67 سال سن دارد او اصالتا اهل بندر کیاشهر در رشت میباشد دارای 5 خواهر و 5 برادر بوده و 2 فرزند به نام های مریم و سارا دارد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید

حمید لولایی با نقش خشایار مستوفی درسریال زیر آسمان شهر به شهرت دست یافت و بعد از آن به عنوان ستاره کمدی ایران شناخته می شد.

او متولد ۳ دی ماه ۱۳۳۴ در شهر تهران می باشد او در سال های فعالیت خود در دنیای بازیگری توانسته نقش های ماندگاری را بازی کند کاراکتر هایی همچون خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر و آقا ماشالله در سریال خانه به دوش از مهم‌ترین کارهای هنری او به شمار می آید.

جالبه ببینید: سوتی سریال آوای باران بعد از 10 سال رو شد! آیا متوجه شده بودی؟

همسر حمید لولایی کیست

حمید لولایی و زنش
حمید لولایی و زنش

حمید لولایی متاهل می باشد و دارای دو فرزند دختر است همسر حمید لولایی بازیگر نیست و خانه دار است برخی ها مدعی بودن که مریم امیرجلالی همسر اقای لولایی است که اشتباه میباشد.

پیشنهاد می شود: چهرۀ متفاوت بانو سویا در جشن تولد ۴۲ سالگی‌اش+ تصاویر

دارای دو دختر است

حمید لولایی و همسر و دخترش
حمید لولایی و همسر و دخترش

او میگوید من دو دختر دارم. یکی از آنها اخیرا به آلمان رفته تا در کامپیوتر تخصیل کند و دختر دیگرم هم در ایران علوم آزمایشگاهی می خواند. آنها را به ورزش، موسیقی و ساز پیانو تشویق کردم اما علاقه شان به همان رشته های خودشان بود.

عکس خانوادگی حمید لولایی
عکس خانوادگی حمید لولایی

خشایار مستوفی باعث بیماری روحی ام شد

من یک سال و نیم شب و روز با «خشایار مستوفی» بودم و بعد از پایان کار دچار بیماری روحی شدم که با هیچ دارویی درمان نمی شد. دکتر می گفت به علت آن که مدت زیادی در آن تیپ بوده ای از خودِ واقعی ات فاصله گرفته ای. پنج شش ماهی که گذشت آرام آرام بهتر شدم.

حمید لولایی در نقش خشایار مستوفی

نکاتی درباره حمید لولایی

از کودکی عاشق بازیگری بود و با استفاده از جعبه های پودر لباسشویی و چسباندن عکس و گویندگی بچه های محل را دور خود جمع می کرد. با پول های عیدی خود به سینما می رفت. بهترین تفریح زمان کودکی اش سینما رفتن بود. عشق به بازیگری در 15 سالگی او را به کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشاند. دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند.

ماندگاری با خشایار مستوفی

من با تکیه کلامهایی که از قبل تعیین می شوند مخالفم مثلا تکیه کلام «خشایار مستوفی» به هنگام فیلمبرداری ایجاد شد. در بخشی از داستان باید حرفی می زدم و برای تایید گرفتن می گفتم:«نه..غلام» به لحاظ شیرینی این واژه و رواجش بین مردم از آن استفاده کردم. خشایار مستوفی خیلی به دل مردم نشست و همواره من را به آن می شناسند. خشایار ناخودآگاه بر شخصیتم خیلی اثر گذاشت.

شهرت حمید لولایی

اوج شهرت حمید لولایی برای بازی در سریال زیر آسمان شهر و با کاراکتر خشایار مستوفی بود که توانست با این سریال به محبوبیت زیادی در بین مردم دست پیدا کند سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی مهران غفوریان تولید شد و به دلیل استقبال گسترده مردم از این سریال در سه فصل تولید گردید.

 

برایتان جالب خواهد بود

همسر آلمانی رضا صادقی+ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

دختر رضا عطاران در سن 20 سالگی+ عکس های جذاب در اروپا

حامد کمیلی کراش دخترهای ایرانی کچل شد+ عکس طاسی آقای بازیگر

بازیگران سریال متهم گریخت بعد از ۱۸ سال چی شدند+ تصاویر

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

زهرا گونش خوشگلترین والیبالیست ترکیه+ عکس های جذاب و خصوصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا