;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

چرا مردان عاشق زنان با موهای قهوه ای می شوند؟

تحقیقی نشان داد محبوب ترین ترکیب رنگ چشم و مو در زنان برای مردان، موهای قهوه با چشمان آبی رنگ است. با این حال، این امر برای هر کسی متفاوت است و رنگ موهای زنان می تواند چیزهای زیادی درباره ی شخصیت آن ها به دیگران، به ویژه به مردان بگوید. جالب است که حتی ممکن است مردان زمانی که می خواهند تصمیم بگیرند خواهان زنی هستند یا نه، اول به موهای او نگاه کنند.

رنگ مو و شخصیت زن چه پیامی به مردان می دهد؟

در ادامه می خواهیم ببینیم رنگ موی خانم ها چه پیامی درباره ی شخصیت آن ها به مردان می دهد و در هر مورد نظر برخی کاربران مرد نیز را می خوانیم.

رنگ مو و شخصیت زن1

۱- مردان زنان مو طلایی را ماجراجو می دانند

رنگ مو و شخصیت زن: برخلاف تصور رایج، مردان زیادی به موی طلایی در خانم ها علاقه ندارند. به احتمال زیاد دلیلش این است که آن ها تصور می کنند این رنگ حالتی غیر طبیعی به آن ها می دهد، به استثنای مواقعی که رنگ طبیعی موهای یک زن طلایی باشد که امری بسیار نادر است (تنها ۲ درصد از جمعیت دنیا مو طلایی هستند). زنان مو طلایی به چشم مردان ماجراجو هستند.

۲- زنان مو قهوه ای رک و صریح به نظر می رسند

رنگ مو و شخصیت زن: قهوه ای، خرمایی و دیگر طیف های رنگ قهوه ای در میان محبوب ترین رنگ موها در زنان برای مردان قرار دارند. زنان مو قهوه ای شاید به این دلیل برای مردان جذاب اند که این تصور را در ذهن آن ها به وجود می آورند که ترسی از ابراز عقیده ی خود ندارند. زنان مو قهوه ای صادق و روراست به نظر می رسند اما در عین حال، قهوه ای رنگ بسیار طبیعی ای نیز هست.

۳- مردان زنان مو قرمز را سرکش می دانند

رنگ مو و شخصیت زن: اگرچه رنگ موی قرمز طرفدار زیادی در میان زنان ندارد، اما مردان شیفته ی زنان مو قرمز با رنگ پوستی که ترکیب خوبی با آن داشته باشد، هستند. قرمز نادرترین رنگ موی طبیعی است و معمولاً زنانی هم که موهای خود را به رنگ قرمز درمی آورند، شخصیت خود را سرکش و برونگرا نشان می دهند.

۴- زنان مو مشکی روشنفکر به نظر می رسند

رنگ مو و شخصیت زن: بعضی مردان زنان مو مشکی را جذاب ترین می دانند. رنگ سیاه خالی از هر رنگی است، به همین دلیل زنان مو مشکی ممکن است زنانی با طرز فکر متفاوت به نظر برسند که از تجربه های جدید استقبال می کنند و می توانند در هر مسأله ای چیزی ورای آنچه دیگران می بینند را ببینند.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن ببیند: رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

اگر ریزش مو و شوره ی سر داری از فواید زنجبیل غافل نشو+ روش مصرف

6 روش استفاده از نمک خوراکی؛ از درمان درد پا تا کاهش پف دور چشم

نحوه استفاده از آب برنج برای رشد مو+ مواد لازم

روغنهای کنترل ریزش مو که باید آنها را بشناسید

موهای ابریشمی: 12 کار برای اینکه موهایتان را در خانه نرم کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا