;
فرهنگ و هنرهنرمندان

دنیز دختر علی دایی و عکس هایی که باید ببینید

دنیز دختر علی دایی از کودکی در لندن زندگی کرده یکی از برترین دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از مقطع دبیرستان‌های انگلیس است. همچنین از فیلم‌ها و عکس‌هایی که در اینستاگرامش قرار می‌دهد مشخص است که به شدت در زمینه ورزش و حرکات موزون تمرین دارد. علاوه بر این‌، به نظر می‌رسد که دنیز دختر علی دایی زمان کافی به ست کردن لباس‌هایش اختصاص می‌دهد و به مقوله مد هم علاقه‌مند است بنابراین در فرهنگ و هنر امروز مجله گفتنی چند نمونه از پوشش‌های او را بررسی خواهیم کرد.

شاید بپسندید: امپراطور کوزکو ازدواج کرد و از شوهر آلمانیش رونمایی کرد

پیراهن یاسی و صندل بنددار آبی تیره

دنیز دختر علی دایی1

دنیز دختر علی دایی: یکی از عکس‌های دنیز او را با پیراهن یاسی رنگی نشان می‌دهد که با آن صندل‌های بنددار آبی تیره‌ای پوشیده است. از آنجا که رنگ این صندل‌ها به درستی انتخاب شده، کنتراست زیبایی با رنگ پیراهن او به وجود آورده‌اند. به طور کلی هر چه رنگ یاسی تیره‌تر باشد کفش آبی‌ روشن جواب می‌دهد و بالعکس.

قانون کلی در مورد ست کردن رنگ کفش با پیراهن‌ یاسی این است که از کفش‌های بژ، سفید، نقره‌ای، طلایی و شفاف استفاده شود اگر کسی هم دنبال وارد کردن رنگ به ظاهر خود باشد ‌می‌تواند سراغ رنگ آبی برود که مثل کفش قرمز انتخابی غیرمنتظره است و می‌تواند کاملا خیره‌کننده به نظر برسد.

کفش‌های پلتفرم محبوب دنیز دختر علی دایی

دنیز دختر علی دایی2

یکی از آیتم‌هایی که به نظر می‌رسد دنیز دختر علی دایی به آن علاقه ویژه‌ای داشته باشد انواع کفش‌های پلتفرم است. مثلا با تاپ و شلوار مشکی کفش پلتفرم ورنی پوشیده و کتانی سفید پلتفرم با تاپ و شلوار سفید پایش کرده. پلتفرم کفش، چکمه یا صندل با کفی ضخیم هستند که معمولاً در محدوده 3 تا 10 سانتی‌متر (1 تا 4 اینچ) ضخامت دارند.

شاید باورتان نشود ولی کفش‌های پلتفرم پاشنه بلند گاهی در قسمت زیر پنجه ارتفاعی حدود 15 سانتی‌متر و در قسمت پاشنه ارتفاعی 30 سانتی‌متری دارند. البته کفش‌های پلتفرم ممکن است پاشنه بلند باشند که دنیز با پیراهن یاسی رنگش هم صندل‌های پلتفرم پوشیده بود.

در حالی که کفش‌های با پاشنه‌های درشت همیشه پاهای شما را لاغر نمی‌کنند ولی کفش‌های با کفی ضخیم این کار را می‌کنند این نوع کفش‌ها باعث می‌شود که مچ پاهای شما باریک‌تر به نظر برسند.

دنیز دختر علی دایی در یکی از عکس‌های اینستاگرامش لباس مشکی بلند پوشیده که به احتمال خیلی زیاد این لباس از برند آلمانی Moonsea باشد. این شرکت در اشتوتگارت و استانبول دفتر دارد. قد لباس دنیز دختر علی دایی از این برند از شانه تا لبه پایینی‌اش حدود 135 سانتی‌متر است و جنس آن 100% پلی‌استر است. دنیز در این عکس پاکت کادویی هم از برند گوچی دستش دارد که شاید نشانه این باشد که او از طرفداران این برند است.

سلیقه خاص دنیز دختر علی دایی در انتخاب زیورآلات

دنیز دختر علی دایی3

آنچه با تماشای چند عکس محدود صفحه اینستاگرام دنیز می‌توان نتیجه گرفت این است که او به زیورآلات علاقه خاصی دارد. او همیشه به طرز قابل توجهی زیورآلات به کار برده و حتی به نظر می‌رسد در ژست‌هایش تأکیدی نامحسوس در به نمایش گذاشتن آنها داشته باشد. البته دو پست پشت هم دارد که جدا از تأکید بر چهره شبیه عکس‌های تبلیغاتی جواهرات هستند.

برند معروف و گران «جمی‌چو» با دنیز در کافه

دنیز دختر علی دایی4

دنیز عکسی دارد که انگار پشت میز یک کافه نشسته و بلوز آستین بلند مشکی یقه باز پوشیده و موهایش را یک طرف روی شانه‌هایش ریخته و کنار دستش کیف دستی قرار دارد. این کیف دستی از برند معروف و گران «جمی‌چو» است که در سال 1996 تأسیس شده و اولین فروشگاه آن هم در لندن بوده است.

جیمی چو یک برند لوکس پیشرو جهانی با حسی قدرتمند از زرق و برق و روحیه ای متهورانه است. البته این برند در ابتدا به دلیل کیفیت و سبک کفش‌های زنانه دست‌دوزش به شهرت رسید.

مشکی رنگ مورد علاقه دنیز دختر علی دایی

از عکس‌های محدودی که از دنیز دایی در دسترس است شاید بتوان این نتیجه را هم گرفت که او به پوشیدن لباس‌های مشکی علاقه ویژه‌ای دارد یا خود را در این لباس‌ها شیک‌تر و خاص‌تر از لباس‌هایی به رنگ‌های دیگر می‌بیند و ترجیح می‌دهد عکس‌هایی که از خود منتشر می‌کند با لباس‌های مشکی رنگ باشند.

دنیز با موهای سرزنده

دنیز دختر علی دایی5

یکی از نکاتی که در استایل ساده و شیک دنیز توجه ما را به خود جلب می‌کند موهای پرپشت، سرزنده و باطراوات اوست که اغلب آنها را به صورت باز روی شانه‌ها یا پشتش می‌ریزد.

انگار که موی سالم و شاداب او تأکیدی بیشتر بر جوانی و سرزندگی‌اش دارد. درست است که مو برای هر کدام از ما معنای متفاوتی دارد اما موی سیاه به عنوان نمادی از بقا، مقاومت و جشن، ویژگی منحصر به فردی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =

دکمه بازگشت به بالا