;
تازه ها

امباپه خطاب به خلیفی: اولین فردی که از تصمیمم خبر دار می شود تو هستی!

قول امباپه به ناصر الخلیفی: کیلیان امباپه موافقت کرده است تا ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن را قبل از اعلام تصمیم خود در مورد آینده خود، اطلاع دهد. امباپه درحالی که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد و به رئال مادرید و لیورپول لینک شده است، می تواند PSG را به صورت رایگان ترک کند. به گزارش 90min، امباپه متعهد شده است که الخلیفی اولین کسی است که پس از تصمیم گیری در مورد آینده اش به او اطلاع می دهد.

اخیراً گزارش شده بود که امباپه قبلاً با پیوستن به مادرید در تابستان امسال موافقت کرده است ، اگرچه ستاره فرانسوی بیانیه ای منتشر کرد که تصمیم گیری او در مورد مرحله بعدی خود را تکذیب کرد. لیورپول به عنوان رقیب اصلی مادرید برای امضای او در نظر گرفته می شود، در حالی که پاری سن ژرمن همچنان امیدوار است که او را متقاعد به ماندن کند.

قول امباپه به ناصر الخلیفی

این بازیکن 25 ساله در تابستان 2022 باعث ناراحتی رئالی ها شد، زمانی که مذاکرات با آنها را رد کرد و در آخرین لحظه با امضای قرارداد جدید در پاریس ماندنی شد. آینده او تابستان گذشته دوباره مبهم شد، زمانی که او به باشگاه فرانسوی اطلاع داد که گزینه تمدید خود را تا یک سال دیگر فعال نخواهد کرد و این امکان را برای او فراهم کرد که به طور رایگان تیم فرانسوی را ترک کند و در نتیجه او موقتاً از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شد.

ستاره سابق موناکو آزاد است تا با باشگاه‌های دیگر در مورد انتقال احتمالی تابستانی صحبت کند، اگرچه او همچنین می‌تواند تصمیم به امضای قرارداد جدیدی با PSG بگیرد. امباپه که در این فصل 25 گل در 25 بازی به ثمر رسانده است، احتمالاً در دیدار روز یکشنبه تیمش با لنز در لیگ 1، به میدان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا