;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS) و 20 واقعیت درباره آن ها که نمی دانستید!

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس1(BTS)

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS): محبوبیت گروه بی تی اس در سراسر جهان زیاد شده و این گروه موسیقی کی پاپ در ایران نیز طرفداران پر و پا قرصی دارد. امروز در بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی درباره مسائلی که به احتمال زیاد نشنیده اید صحبت خواهیم کرد. امروز اینجا هر سوالی که در مورد BTS دارید جواب داده شده و به طور کامل همه را از سیر تا پیاز براتون گذاشتیم.

همچنین ببینید: باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

ویژگی های کلی گروه بی تی اس(BTS)

  • نام به کره ای: 방탄소년단
  • نام به زبان هانجا: 防彈少年團
  • نام در زبان ژاپنی: 防弾少年団
  • اصطلاح انگلیسی: Bangtan Sonyeondan

معنی اسم این گروه: پسران پیش آهنگ ضد گلوله

چرا این اسم رو انتخاب کردن؟

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS)، این اسم رو گذاشتن که بگن ما نوجوانا همیشه مظلومیم! چونکه انتقادات و انتظارات خانواده و جامعه همیشه از ما بالاس!! همه ما را با گلوله نشانه گرفتن!!! اما ما ضد گلوله ایم و برای رشد و پیشرفتمون می جنگیم ….

اسم جدید بی تی اس:

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS)، سال 2017 اسم Big Hit Music جایگزین لوگوی رسمی BTS شد که به معنی “فراتر رفتن از صحنه” است. یعنی بی تی اس روبه رشد و پیشرفته و می تونه حقایق زندگی رو کشف کنه و با قدرت به پیش بره ..

جالبه: خودکشی مریم اوزرلی(خرم سلطان) از زبان خودش: وقتی درگیر یک عشق سمی شدم!

برای ارتباط با اعضای بی تی اس کجا خوبه عضو شم؟

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس2(BTS): برای ارتباط با اعضای بی تی اس کجا خوبه عضو شم؟

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS)، می تونید توی وی ورس ثبت نام کنید. وی ورث یه اپلیکیشنه که البته نسخه وب هم داره. این اپ رو شرکت هایپ کورپوریشن در کره جنوبی ساخته که البته قابلیت تغیر زبان به انگلیسی هم داره.

این اپ میزبانی برای ارتباط طرفدارا با هنرمندان موسیقی هست. که بی تی اس هم اونجا یه اکنت دارن که همه چیزو می تونید خودتون توش ببینید.

تو این پلتفرم می تونید بعد ثبت نام وارد بخش بی تی اس بشید و خلاصه با طرفداراش تبادل عکس و نظر کنید. اونجا می تونید بیانیه ها و نوشته های رسمی خود بی تی اس هم مشاهده کنید.

اینم آدرسش: https://weverse.onelink.me/qt3S/cbdb15ca

همچنین ببینید: رابطه جدید شکیرا: مردی که در قایق تفریحی با او دیده شده کیست؟!

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS) و 20 واقعیت درباره آن ها که نمی دانستید!

1- آر. ام یا RMزبان انگلیسی رو با تماشای سریال معروف فرندز (freands) یاد گرفت. RM که یه جورایی رهبر گروه BTSمحسوب میشه تنها نفری هست که تو این گروه زبان انگلیسی رو روان صحبت می کنه!!

2- این گروه تاثیر زیادی ریو اقتصاد کره جنوبی گذاشتن. البته تعجبی نیست که بی تی اس درآمد زیادی دارند اما خیلی از طرفدارا نمی دونن دقیقا چقدر پول به اقتصاد کره جنوبی وارد کردن. منابع خبری نشون می ده که گروه BTS حدود 6/3 میلیارد دلار به اقتصاد کره جنوبی وارد کردن!!!

3- گروه BTSبیشتری طرفدارای خودشون رو از طریق شبکه های اجتماعی به دست آوردن. در واقع حساب توئیتری این گروه اولین اکانتی هست که تونسته 10 میلیون دنبال کننده به دست بیاره!!!

4- یونگی عاشق شخصیت کارتونی کومامون است. شخصیت کارتونی خرس قهوه ای که به کوماون معرفو است. اون طبیعتی بازیگوش و روحیه بسیار بالایی داره.

5- اما داستان زخم جیمین چیه؟ جیمین یه جای زخم داره که به سختی دیده میشه. این جای زخم درست بالای چشم راستش هست. این جای زخم به گفته خودش به خاطر ضربه تصادفی هستش که تو کودکی داشته.

6- جریان اعتیادشون چیه؟ کل گروه اعتراف کردن که یه بار به بازی محبوب موبایلی کراوسی راود (Crossy Road) معتاد شدن. اونا اینقدر این بازی رو انجام دادن که تونست تا مراحل پایانی این بازی برن و تصاویری از اونو تو توئیتر خودشون منتشر کردن.

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS):

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس3(BTS)

7- آر ام (RM) خیلی خیلی باهوشه. RMاینو یه بار توی یه مصاحبه فاش کرد که نمره IQ اون توی آزمونی که سوم دبیرستان گرفته بودن 148 بوده. به خاطر همینم تونست با این نمره در وضعیتی قرار بگیره که بتونه توی آزمون بین المللی هوش منسا شرکت کنه.

8- تاهیونگ (Taehyung) دوست داره زمان خوابیدن راحت غلت بخوره. تایهونگ دوست داره موقع خوابیدن یه بالش رو محکمم بگیره و جاش باز باشه بتونه راحت تکون بخوره. اون میگه اگه چیزی نباشه که بغلش کنه خوابش نمی بره.

9- ریشه آهنگ Baepsae چیه؟ این آهنگ بر اساس یه ضرب المثل قدیمی کره ای هستش. این آهنگ که به قاشق نقره ای هم معروف هست هشدار می ده که همیشه سعی نکنید همراه دیگران باشید. در واقع منظورش اینه که تلاش برای همراهی با همه فقط باعث تخریب توانایی های فردی مون میشه.در واقع منظورش اینه که مدام پیرو دیگران بودن خلاقیت و رشد شخصی رو از ما می گیره.

10- این گروه اوایل توی یه آپارتمان تک خوابه با هم زندگی می کردن. با اینکه الان خیلی ثروت دارن اما تصور کنید که یه دوره ای به سختی زندگی می کردن و تلاششون این بوده فقط بتونن نیازهای اولیه شونو برطرف کنن.

11- موفقیت این گروه 3 سال طول کشید. BTS یه اتفاق یه شبه نبود. تقریبا میشه گفت سه سال طول کشید تا این گروه تونستن نشانه هایی از موفقیت رو ببینن. یعنی سال 2013 بود که اونا تونستن خودشونو به بقیه نشون بدن.

12- وی (V) برای خوابیدن حتما باید مطالعه کند. V در یه گزارشی گفته که برای خوابیدن حتما نیاز داره تا کتاب مطالعه کنه. اون می گه وقتی شروع به خوندن می کنه سریع به خواب فرو می ره.

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس(BTS): 

زندگی خصوصی اعضای گروه بی تی اس4(BTS)

13- حسادت دخترای دیگه به شوگا. یه جایی یه خبری زده بود که می گفت شوگا به خاطر اینکه دور کمرش بین 28 تا 29 در نوسان هست به شدت مورد حسادت دخترهای دیگه هست!!! شوگا می گه که به خاطر دور کمری که دارم پیدا کردن شلورا مناسب واقعا برام کار سختی هست.

14- جیمین (Jimin) بیشترین نام مستعار را دارد. جیمین یکی از افراد گروه BTS تعداد زیادی نام مستعار داره که هرکدومشون در نوع خودشون جالب هستن. برخی از نام های مستعار اون ایناس: موچی، چیم چیم، شاهزاده بوسان، جیمینی و …

15- شوگا (Suga) قبلا رپر بوده. شوگا قبل از اینکه به گروه BTS ملحق بشه یه رپر زیرزمینی به نام گلاس (Gloss) بوده. به همین خاطر وقتی به گروه BTS ملحق شد وظایف اصلی موسیقی رپ با اون بوده.

16- جونکوک (Jungkook) فوبیای ماکروویو داره. جون کوک به خاطر ترس از ماکروویو بعضی وقتا مورد آزار و اذیت قرار می گیره. اون میگه که من همیشه می ترسم که نکنه یهو ماکرو ویو منفجر بشه!!

17- بی تی اس (BTS) تنها نام این گروه نیست. با اینکه همه این گروه رو به نام BTS می شناسیم اما این تنها نام این گروه نیست. قبلا اسم های دیگه ای هم داشتن. خیلی ها هنوز این گروه رو به نام های Big Kidz یا Young Nationمی شناسن.

18- جین یکبار می خواست موهایش را کوتاه کند. جین میگه یه بار به سرم زد و وحشی شدم که چتری هام رو کوتاه کنم. به خاطر همی خودم دست به کار شدم و از روند کوتاه کردن موهامم فیلم گرفتم.

19- اهداف شغلی جانگوگ چیاس؟ با اینکه جانگوگ الان به صورت حرفه ای توی یه گروه موسیقی هست اما آرزوهای شغلی زیادی برای خودش داره. او دوست داره که به یه هنرمند تتو تبدیل بشه که با خلاقیتش بتونه آثار هنری رو خلق کنه!!!

20- ارتباط RMبا هالزی . با اینکه برخی از طرفدارا از ارتباط RM با هنرمند پاپ آمریکایی یعنی هالزی آگاه هستن، اما شواهدی نشون می ده که یه رابطه پنهانی بین این دوتا وجود داره. حتی ویدیوهایی وجود داره که ارتباط جالب این دو فوق ستاره فرهنگ پاپ رو نشون می ده.

شاید برایتان جالب باشد:

خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

رستوران سلبریتی ها: سوپراستارهایی که زدن تو خط کافه و رستوران!

آناشید حسینی با کیف 100 میلیونی و ساعت 500 میلیونی حاشیه ساز شد!

یانگوم تکون نخورده!

امبر هرد بعد از شکست دادگاه مهاجرت کرد! او هالیوود را ترک خواهد کرد!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. متاسفم براتون به چند دلیل: ۱_تاهیونگ اشتباهه درستش تهیونگه ۲_این که زندگی اونا چجوریه به خودشون مربوطه

  2. یک اینکه تاهیونگ دقیقاا چیه درستش تهیونگه
    دوم اینکه آخه واقعا به شما چه ربطی داره زندگی شخصی اونا چیه به شما چه؟خودش داره میگه زنگیی ششخصصییی یه بار دیگه تکرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا