;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زیباترین بازیگران زن ترکیه را بشناسید + عکس های خفن

زیباترین بازیگران زن ترکیه: زنان ترک قرن هاست زیبایی شان در ترانه ها، ادبیات و نقاشی ها ستایش شده است. آن ها نماد زیبایی در میان سایر نژادها بوده اند، امروزه نیز هرجا که در مورد زیباترین زنان جهان صحبت می شود، مطمئناً ترکیه در لیست حضور دارد. این کشور به برخورداری از ارتباط قوی با فرهنگ‌های مختلف در طول تاریخ و امپراتوری‌های باستانی معروف است و قطعاً این مسئله بر روی نوع چهره و سیمای مردمان این سرزمین تأثیر مستقیمی داشته است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در این مطلب از سری مطالب معرفی هنرمندان گفتنی فهرستی از زیباترین بازیگران زن ترکیه که شامل 7 بازیگر نام آشنا و جذاب ترک است، به همراه بیوگرافی مختصر و عکس قرار گرفته است. بیشتر این زنان در حوزه سینما و موزیک فعالیت دارند.

ممکن است برخی از این انتخاب ها برای زیباترین بازیگران زن ترکیه سلیقه ایی باشد. اما در چشم طرفداران، این زنان زیباترین جلوه می کند. این رتبه بندی کلی توسط برخی از کارشناسان حوزه زیبایی صورت گرفته است.

جالبه: چهره جدید دختر رامبد جوان+ عکس

Hande Erçel هانده ارچل

زیباترین بازیگران زن ترکیه 1

زیباترین بازیگران زن ترکیه، هانده ارچل یکی از زیباترین زنان ترکیه  است که در حوزه بازیگری فعالیت دارد. او چهره‌ای خندان و جذاب دارد و از اولین سال ورودش به دنیای هنر تا کنون، می‌توان تغییرات فیزیکی او را مشاهده کرد. تغییراتی که بر جذابیت ظاهری او افزوده است. هانده در زبان فارسی معادل همان خنده می‌شود؛ که نام او بر چهره‌اش نیز تاثیر داشته است.

او در 24 نوامبر سال 1993 در شهرستان “باندیرما” استان بالیک اسیر به دنیا آمد. مادر او که آیلین نام داشت، از بیماری سرطان رنج می‌برد و سرانجام در 2019 از دنیا رفت. پدر هانده هنوز در “باندیرما” زندگی می‌کند. هانده کماکان در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان استانبول، در رشته هنرهای سنتی ترکیه دانشجو است.

هانده ارچل پیش از سال 2013 مدل بود. اما پس از آن به طور حرفه‌ای وارد دنیای هنر و بازیگری شد. او  در یک مسابقه زیبایی که در سال 2012 در جمهوری آذربایجان برگزار شد، مقام دوم را کسب کرد. وی با بازی در سریال‌هایی چون “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه” و “تو در خانه‌ام را بزن” به یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازیگران زن ترکیه و در عین حال زیباترین زنان ترکیه تبدل شده است.

 

fahriye evcen فحریه اوجن

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2

زیباترین بازیگران زن ترکیه، فحریه اوجن (فخریه اوجن) یکی دیگر از  زیباترین زنان ترکیه است که توانسته محبوبیت زیادی در داخل و خارج ترکیه کسب کند. او متولد 4 ژوئن سال 1986 میلادی در شهر زولینگن (Sulingen) آلمان است. فحریه یک سال در دانشگاه دوسلدورف کشور آلمان در رشته جامعه شناسی تحصیل کرد، اما آن را به پایان نرساند و همراه مادرش به ترکیه آمد.
اوجن در سال 2005 وارد دنیای بازیگری شد و در سال 2008 با دریافت یک پیشنهاد عالی به طور حرفه‌ای کارش را در عرصه بازیگری ادامه داد. فحریه اوجن که در فیلم ها و سریال های زیاد به ایفای نقش پرداخته است، در سال 2017 نامش در فهرست “30 زن زیبای جهان” قرار داشت. او از سال 2018 به خاطر بارداری و سپس مراقبت از پسرش کاران فعالیت کمتری در بازیگری داشته است.

 

Burcu Biricik بورجو بیریجیک

زیباترین بازیگران زن ترکیه 3

زیباترین بازیگران زن ترکیه، او که در سریال دختر پشت پنجره و سریال نتفلیکس فاطما به زیبایی درخشیده است، با چهره جذابش می‌تواند یکی دیگر از زیباترین زنان ترکیه  در لیست باشد. 170 سانتی‌متر قد اوست و در چهارم می 1989 به دنیا آمده است. بورجو فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اگه در شهر ازمیر است و از سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج نموده‌است.

 

Pınar Deniz پینار دنیز

زیباترین بازیگران زن ترکیه 4

زیباترین بازیگران زن ترکیه، این بازیگر زن نیز که خود را در لیست زیباترین زنان ترکیه  قرار داده است نقش جیلین را در سریال قضاوت ایفا کرد. پینار در کنار زیبایی، صدای بسیار گوش‌نوازی نیز دارد.

دنیز در ۴ نوامبر ۱۹۹۳ در آدانا متولد شد. وی در آدانا در خانواده‌ای ماردین نشین و عرب متولد شد و از دو سالگی در تارابیا استانبول بزرگ شد. او فارغ‌التحصیل از دانشگاه استانبول، گروه روابط عمومی و تبلیغات است. اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نقش آوریم در مجموعه تلویزیونی سیل باشتان داشت که در سال ۲۰۱۴ اکران شد.

این مطلب هم جالبه: رستوران علی دایی شاهانه و سلطنتی در بالا شهر

Melisa Şenolsun ملیسا شنولسون

زیباترین بازیگران زن ترکیه 5

زیباترین بازیگران زن ترکیه، پنجمین نفر در لیست زیباترین زنان ترکیه ، ملیسا شنولسون است. او متولد 24 سپتامبر 1996 و در ازمیر به دنیا آمده است. ملیسا در سریال نتفلیکس عطیه نیز حضور داشت و بسیار درخشید. برادر بزرگتر او (Efecan Şenolsun) نیز بازیگر است و در سریال‌های “برخورد، “Gunesi Beklerken”، “فی” و “اسرار زندگی” حضور داشته است.

 

Farah Zeynep Abdullah فراح زینب عبدالله

زیباترین بازیگران زن ترکیه 6

زیباترین بازیگران زن ترکیه، او نیز یکی دیگر از زیباترین زنان ترکیه  است. وی در 19 سالگی با سریال “روزی روزگاری” به همراه آراس بولوت اینملی وارد این حرفه شد. او در کنار زیبایی و بازی حرفه‌ای، صدای بسیار دلنشینی نیز دارد. در اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها نیز ترانه‌های او را می‌شنویم.

 

Tuba Büyüküstün طوبی بویوک‌اوستون

زیباترین بازیگران زن ترکیه 7

زیباترین بازیگران زن ترکیه، طوبا بویوک‌اوستون در ۵ ژوئیه ۱۹۸۲ در استانبول به دنیا آمد. او از طرف مادرش مهاجر کریمه و از طرف پدرش یک مهاجر کریتی است. وی از مدارس خصوصی دوعوش استانبول و دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان، در رشته طراحی صحنه ، دکور و لباس فارغ‌التحصیل شد. وی در حین تحصیل در دانشگاه با پیشنهاد یکی از اساتید خود در تبلیغات تجاری ظاهر شده‌ است و این تبلیغات سبب آشنایی وی با تهیه کننده معروف ترکیه تومریس گیریتلی‌اوغلو شد و این آغازی برای فعالیت های او در عرصه بازیگری بود.

 

این مطالب هم جالبه:

زن اکبر عبدی+ عکس دخترش

چهرۀ متفاوت بانو سویا در جشن تولد ۴۲ سالگی‌اش+ تصاویر

تغییر خفن مهسا هاشمی بازیگر نجمه سریال سرزمین مادری / این اون نیست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا