;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی سانای امیرآبادی بازیگر نقش فائقه در سریال مستوران+چهره بیرون سریال

سانای امیرآبادی بازیگر نقش فائقه در سریال مستوران می باشد. او متولد ۹ بهمن ۱۳۸۰ در تهران بوده و از سال ۱۳۷۶ با تئاتر در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. سانای امیر آبادی تسلط کامل به زبان انگلیسی و فرانسه دارد. در ادامه چهره او را در بیرون سریال ببینید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

سریال مستوران ۱ و ۲ به کارگردانی سید علی هاشمی است که در سال ۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد و به دلیل داستان و موضوع عاشقانه و تاریخی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت مخصوصا بازی سانای امیرآبادی در نقش فائقه در فصل دوم بسیار مورد پسند واقع شد.

پیشنهادی میشه ببینید: جدیدترین عکس الهام چرخنده در کنار شوهر و مادرشوهر عراقیش

چهره بیرون سریال سانای امیرآبادی بازیگر نقش فائقه در سریال مستوران

این هم جالب است: تغییر چهره نگار فروزنده در 45 سالگی | جنجال عمل زیبایی!

نقش فائقه را در سریال مستوران ۲ سانای امیرآبادی برعهده داشت. سانای امیرآبادی در طول سالهای فعالیت هنری در آثاری همچون فیلمها و سریال های نیسان آبی ۱ و ۲ و سریال محرمانه و… به عنوان بازیگر حضور داشته است.

خانم سانای امیرآبادی بازیگر نقش فائقه در سریال مستوران زاده ۹ بهمن ۱۳۸۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در فصل دوم سریال مستوران در نقش فائقه در کنار بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، نسرین نکیسا و سولماز غنی به شهرت رسید. فائقه یکی از نقش های مکمل فضل دوم مستوران است. او ندیمه و خدمه ماه منیر با بازی محیا دهقانی است که حوادث زیادی برایش رخ می دهد.

سانای امیرآبادی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از ۹۹ وارد بازیگری شده و در سال ۱۴۰۱ با بازی در سریال مستوران ۲ به کارگردانی علی هاشمی به شهرت رسید. او نخستین بار به عنوان بازیگر در سریال نیسان آبی وارد بازیگری شد. او فارغ‌التحصیل زبان آلمانی است و تاکنون در آثاری چون نیسان ابی و محرمانه بازی کرده است.

از مهم‌ترین آثار سانای امیرآبادی می‌توان به بازی در سریال نیسان آبی و محرمانه بازیگری اشاره کرد. وی دانش آموخته آموزشگاه های بازیگری پانیذ، هشت میلی متری هومن سیدی و کلاس های منوچهر هادی در کارگاه آوا می باشد و علاوه بر تحصیل در رشته مترجمی زبان آلمانی، تسلط کامل به زبان انگلیسی و هم چنین زبان فرانسه را دارد.

بازیگر نقش فائقه در مستوران ۲

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سانای امیرآبادی بازی در سریال مستوران ۲ بوده است. او در سال ۱۴۰۱ فصل دوم مستوران بازی کرده است و تجارب خوبی را کسب کرد.

سریال مستوران عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است که به قلم محمد حنیف نگاشته شده روایت‌گر ماجراهایی تاریخی و عاشقانه از داستان‌های کهن ایرانی از جمله هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه بوده که حدود پانصد سال پیش در شهری به نام «مستوران» رخ داده است. سریال مستوران ۲ در ادامه فصل اول مستوران ساخته شده، داستان کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا