;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سرانجام سارا و نیکای جدید در سریال پایتخت 7 رونمایی شدن!

سارا و نیکای جدید پایتخت: مدتی قبل خبر حذف سارا و نیکا از پایتخت منتشر شد و این دوقلوها اعلا کردند که برای سری جدید پایتخت تست داده اند. آغاز شدن فصل جدیدی سریال پایتخت از چند وقت پیش خبر هایی مبنی بر حذف سارا و نیکا فرقانی از فصل جدید سریال پایتخت در فضای مجازی مطرح شده است. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: داوود شیخ بازیگر نقش یهودا برادر بدجنس یوسف+ عکس و بیوگرافی

دو خواهر دوقلو با انتشار ویدیویی خبر از تست دادن برای این نقش داده اند. سلفی جدیدی از این خواهران در فضای مجازی منتشر شده است و با اسم سلفی دوقلوی های پایتخت در فضای مجازی دست به دست می شود. هنوز هیچ منبع موثقی این خبر یعنی حضور سارا و نیکای جدید پایتخت را تایید نکرده است.

عکس سارا و نیکای جدید پایتخت

در ادامه این عکس را مشاهده می کنید:

سارا و نیکای جدید پایتخت 1

این هم جالبه: بازیگر نقش حرمله: از واکس زدن کفش مردم تا گریه و پشیمانی!+ عکس بدون گریم!

بازیگران قبلی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکای جدید پایتخت 2

این هم جالبه: بهرام شاه محمدلو آقای حکایتی معروف در کنار همسر واقعیش+ عکس

بیوگرافی

از تحصیلات سارا و نیکا اطلاعاتی در دسترس نیست اما هنگام تحصیل در سوئد سارا از روال مدرسه های آنجا می گفت که برای ملیت های مختلف یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها بود که 2 خواهر دوقلو در آن درس می خواندند و پس از گذشت مدتی از حضورشان به صلاحدید معلم شان کلاس های زبان سوئدی را هم شروع کردند و به این ترتیب زبان مشترک شان با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی شد.

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

دکمه بازگشت به بالا