;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شغل اول بازیگر نقش جلال ربانی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

بازیگر نقش جلال ربانی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره: تمامی بازیگران قبل از شهرت کار متفاوتی از بازیگری داشته اند، یکی از جالب ترین شغل ها مختص به قدرت الله ایزدی بود که در جدیدترین مصاحبه اش راجع به آن صحبت کرد.

شغل سخت قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید قبل از معروفیت

در سیزدهمین قسمت «2شات» علی میرمیرانی به بهانه نزدیک شدن به پخش آخرین قسمت سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» از قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه معروف کشورمان دعوت به عمل آورد و با او به گپ و گفت نشست. در ادامه فرهنگ و هنر مجله گفتنی بخشی از گفت و گوی این بازیگر را می خوانید.

جالبه ببینید: عشق مثلثی در سریال گناه فرشته+ خطر اسپویل

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره1

قدرت الله ایزدی بازیگر نقش جلال ربانی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ در گفت و گو با مجری برنامه 2شات با لهجه اصفهانی جذابش از سختی های زندگی، فقر و تنگدستی خانواده و کار در سنگبری گفت و با دیدن عکسی از زمان کار در سنگبری درباره شغل قبلی خود اینگونه توضیح داد:

قدرت الله ایزدی: این عکس برای زمانیه که تو سنگبری کار می کردم، اینا رو شما از کجا آوردین؟

مجری: واقعا سنگبری کردی شما؟

قدرت الله ایزدی: بله از بچگی سه ماه تعطیلات که بودیم با بابام می رفتم کارخونه سنگبری داییم کار می کردم.

مجری: اون روزها سخت می گذشت؟

قدرت الله ایزدی: خیلی سخت بود، اصلا ما رو بیمه نمی کرد، سنگ ها بلند و سنگین بود، بلند می کردم و می دادم زیر دستگاه، دیسک قله بر بهش می گفتند، دیگه کار کردیم کم کم تا کلاس نهم، بعد بابام می گفت:که نرو مدرسه، گفتم:چرا بابا؟،گفت:من نمی تونم، وضع مالیمون خوب نبود، ولی مامانم می گفت برو ننه هر جوری هست درس رو ادامه بده.

از دست ندهید حتمن ببینید: تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

می رفتم سرکار روزا و شب ها می رفتم شبانه درس می خوندم تا دیپلم، دیپلم رو گرفتم شبانه، جوری بود وقتی که کار می کردم اونجا، شبش امتحان داشتم، دفترم رو می بردم و می گذاشتم کنارم و یواشکی حفظ می کردم، یه بار اُستام دید و برداشت دفتر رو پرت کرد اونور، گفت تو هیچی نمیشی تو میخوای بری دیپلم بگیری.

بابام هم اونجا کار می کرد و من نمی تونستم ول کنم برم، اصلا من فازمتر این حاج محمد(صاحبکار) بودم که کار می کرد، یعنی یه جا رو میخواست برق کشی کنه می گفت بیا اینجا دست بزن ببینم، می گفتم برق داره اما مجبور بودم.

 بیوگرافی قدرت الله ایزدی

قدرت الله ایزدی، معروف به رشید، هنرپیشه و کمدی‌پرداز مشهور متولد سال 1335 در شهر گزبرخوار واقع در شهرستان برخوار و میمه است، او در خانواده ای پرجمعیت بدنیا آمد و 3 برادر و 2 خواهر دارد و خود نیز فرزند دوم خانواده است.

قدرت الله ایزدی در سال 1385 ازدواج کرد و دارای 2 فرزند پسربه نام کمال و علیرضا و 2 دختربه نام کتایون و سارا است. 2 پسر آقا رشید معروف اصفهانی، به نام های کمال و علیرضا راه پدر را ادامه داده و در عرصه بازیگری مشغول هستند.

قدرت الله ایزدی در آثاری چون کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای، سریال شمعدونی، مگه تموم عمر چندتا بهاره و…بازی کرده است.

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران مشهوری که باور نمی کنید از نوادگان قاجار هستند+ عکس

نگاهی به داستان سریال امپراطور افسانه ها، جایگزین سریال جومونگ 2 + تصاویر زیبا

عکس شوکه کننده محسن یگانه قبل از عمل زیبایی در کنار چاوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =

دکمه بازگشت به بالا