;
فرهنگ و هنرهنرمندان

غصه خوردن بلا حدید: مامانم اجازه نمی داد مارک بپوشم!

غصه خوردن بلا حدید: به تازگی مصاحبه‌ای از بلا حدید، مدل موفق و ۲۶ ساله‌ی دنیای مد منتشر شده که بلا در اون حرفای جالب و بامزه‌ای زده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

غصه خوردن بلا حدید و دغدغه او از دوران نوجوانی:

اون گفته: “در دوران نوجوانیم مادرم اجازه نمیداده هیچکدوم از برندهای معروف دنیارو رو داشته باشه و ازشون استفاده کنه. اولین برند معروفی که خریدم بعد از دبیرستان و کفش‌های شرکت “Louboutin” بود که خیلی باعث خوشحالیم شد و در مقایسه با قبل خیلی شاد‌تر بودم.” بلا گفته این سخت‌ترین دوران کودکی و نوجوانیم بوده!

همچنین ببینید: لئوناردو دی‌کاپریو طلسم زیر 25 سال را شکست!

درباره بلا حدید:

بلا حدید با نام کامل ایزابلا خیر حدید به انگلیسی Bella Hadid در 9 اکتبر 1996 لس آنجلس متولد شد.پدرش محمد حدید ثروتمند فلسطینی و مادرش یولاندا فاستر مانکن هلندی هستند.قد او 174 سانتیمتر می باشد.بلا خواهر کوچکتر جی جی حدید سوپر مدل ویکتوریا سیکرت و خواهر بزرگتر انوار حدید مدل است، همچنین او دو خواهر ناتنی به نام های آلانا و ماریله دارد.

شاید جالب باشد: برد پیت و نامزدش در عمارت جدید و گران قیمت به ارزش 5.5 میلیون دلار

غصه خوردن بلا حدید2: عکس بلا حدید و پدرش

استایل بلا حدید:

بلا در استایل روزمره خود، اکثرا از شلوار جین های وینتیج و کت چرم استفاده می کند. او معمولا هیچ آرایش خاصی نکرده و فقط از رژلب قرمز و ریمل استفاده می کند. رنگ موردعلاقه او مشکی است و از رنگ سبز نیز متنفر است.

ببینید: مونبین خواننده کره ای خودکشی کرد!

نوجوانی

در هنگام نوجوانی، بلا حدید در رشته سوارکاری به طور حرفه ای فعالیت می کرد و قصد داشت تا در المپیک بازی های 2016 شرکت کند؛ اما بیماری او مانع از شرکت در المپیک شد. در سال 2015 بلا با نیش یک حشره، به بیماری لایم مبتلا شد. 3 سال قبل، مادر و برادر او نیز به این بیماری دچار شده بودند. از این رو تاحدودی سوارکاری را رها کرد و به مدرسه New York Design رفته و در آنجا نیز با موفقیت فارغ التحصیل شد. او همچنین به عکاسی علاقه مند بود.

شروع فعالیت بلا حدید

برخی از افراد عقیده دارند که اگر بلا بینی اش را عمل نمی کرد، وارد شدن به دنیای مد و مدلینگ، به رویای او تبدیل می شد! او در آگوست ۲۰۱۴ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و مانند همراه با خواهرش، جی جی حدید با IMG Models همکاری کرد. بلا حدید در مدت زمان کوتاهی، موفقیت های زیادی کسب کرد. او به سرعت توانست با برندهای مشهور دنیای مد، مثل Desigual و Tom Ford همکاری داشته باشد. پس از مدت کوتاهی، عکس او در جلد مجلات مد پرطرفداری مانند Bazaar ، Vogue و Fashion Book به چاپ رسید. پس از این شروع جنجالی و موفق، از بلا برای شرکت در برنامه های تلویزیونی و موزیک ویدیوهای مختلفی دعوت به عمل آمد. در مدت یک سال، این مدل جذاب در 4 موزیک ویدیوی مختلف ایفای نقش کرد. همچنین در سال 2016 در یک فیلم کوتاه به نام Private نیز حضور پیدا کرد.

شاید برایتان جالب باشد:

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

شکیرا هنوز از هدیه پیکه استفاده می کند!

مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

کیم کارداشیان به داستان ترسناک آمریکایی پیوست!

گرانترین خانه دنیا متعلق به چه کسی است؟ آیا او را می شناسید؟

حسادت هیلی بیبر به سلنا گومز به آشپزخانه کشید!

کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا