;
سرگرمی

یکی از این سه دانشجو تبدیل به زامبی شده است،نکته سنج ها 7 ثانیه ای میفهمن کدومشون زامبیه!

آزمون شناسایی دانشجوی زامبی: شما در تصویر آزمون شناسایی دانشجوی زامبی شاهد حضور سه دانشجو در کلاس درسی در یک دانشگاه هستید. یکی از این دانشجویان در کلاس درس، یک فرد عادی نیست و یک زامبی می باشد. او توانسته است خود را یک آدم عادی جلوه دهد. اما افراد تیزبین می توانند با قدرت تحلیل و منطق خود او را به راحتی شناسایی کنند. اگر آماده هستید در آزمون شناسایی دانشجوی زامبی حتماً شرکت کنید.

یک شخص تیزبین به راحتی می تواند زامبی را شناسایی کند. به نظر شما شخص زامبی چه کسی است؟ 7 ثانیه زمان شما برای ارائه پاسخ از اکنون شروع میشود. اگر می خواهید یکی از معدود افرادی باشید که در آزمون شناسایی دانشجوی زامبی موفق شده است که پاسخ را پیدا کرده است باید به تصویر با دقت نگاه کنید.

حتمن بخوانید: حکایت همبستر شدن زن صاحب خانه با مهمان از مثنوی

تصویر آزمون شناسایی دانشجوی زامبی

آزمون شناسایی دانشجوی زامبی 1

.

.

.

این معمای تصویری می تواند میزان توانائیهای شناختی و همچنین سطح درک، تحلیل و تفکر منطقی شما را مورد آزمایش قرار دهد. افراد بسیاری کمی که دارای نکته سنجی و تحلیل منطقی هستند می توانند این معما را در زمان 7 ثانیه ای حل کنند. تنها نکته سنج ها و تیزبین می توانند این آزمون را در زمان مشخص شده حل کنند. پس این آزمون می تواند یک سنجش خوب برای سنجش توانائیهای فردی شما باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دانشجوی زامبی

بسیاری از کاربران زن سمت راستی را به عنوان زامبی معرفی کرده اند که غلط می باشد،وی دچار شکست عشقی شده و در حال گریه کردن می باشد و بر اثر اشک آرایش وی پاک شده و این صحنه را بوجود آورده است،دانشجوی سمت چپی نیز بر اثر نوشیدن زیاد الکل حالت طبیعی ندارد،در نتیجه دانشجوی وسطی یک زامبی می باشد.

جالبه: میتونی بیگانه فضایی را در داخل هواپیما در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی دانشجوی زامبی 2

آیا آزمون شناسایی دانشجوی زامبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شناسایی پلنگ برفی فقط کار کسانی است که دید خلبانی دارند!

برای باهوشا: پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها را پیدا کنید

جالبه: فقط افراد تیزبین در 5 ثانیه متوجه میشن که این کار زشت رو کی با عروس خانم کرده

میزان هوش ریاضی خودت رو ارزیابی کنی! | فکر نکن ساده است!

داستان چهار بازرگان مرد و زن باغبان؛ پولی که زن را به دردسر انداخت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا