;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سوسانوی جومونگ با شوهر فوتبالیستش+ عکس های جدید خانوادگی

سوسانوی جومونگ: هان هه جین بازیگر نقش سوسانو در سریال معروف جومونگ است. وی همسر کی سونگ یونگ بازیکن فوتبال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی می باشد. در ادامه با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید و بیوگرافی هان هه جین (한혜진) و تصاویر خاص او را هم ببینید.

این هم جالبه: شقایق دهقان از تولد در آلمان تا رسیدن به ساختمان پزشکان+ عکس های 44 سالگی

سوسانوی جومونگ

خانواده و تحصیلات

هان های جین از دوران کودکی به رقص و بازیگری علاقه ی زیادی داشت و خانواده اش مشوق او برای ورود به عرصه ی بازیگری بوده اند.

هان، دو خواهر بزرگتر به نام های هان مویونگ و هان گا یونگ دارد. خواهر او، هان مو یونگ در سال ٢۰۱۰ با بازیگر کره ای، کیم کانگ وو ازدواج کرده است.

قد و وزن هان های جین

قد هان 160 سانتی متر و وزن او 46 کیلوگرم است.

درباره هان هه جین

هان هه جین (Han Hye-jin) در تاریخ 27 اکتبر 1981 در دامیانگ، کره جنوبی به دنیا آمد. هان هه جین (سوسانو) با نقشی مثبت خود را هم در ایران و هم در دیگر کشورهای آسیایی به همه شناساند.

همسر او “کی سونگ یونگ” کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در لیگ برتر انگلیس هم بازی کرده می باشد. مراسم ازدواج آنها جولای سال 2013 انجام شد. حاصل ازدواج آنها یک دختر می باشد. هان هه جین اما قبل از ازدواجش از سال 2003 تا 2012 با yoo na ul خواننده معروف کره ای در ارتباط بود.

سوسانوی جومونگ با شوهر
عکس همسرش

زندگی هنری

هان هه جین تحصیل کرده رشته سینما در موسسه هنری سئول است. وی سال 2001 با بازی در یک فیلم کوتاه وارد دنیای بازیگری شد. اما شهرت وی در سال 2006 با سریال افسانه جومونگ در نقش سوسانو شروع شد.

پس از آن در سال 2008 در سریال طعم شراب بازی کرد. سال 2010 هم در سریال شفا خانه جهانی ایفای نقش نمود. سریال 2018 هان هه جین، بیا غروب رو تماشا کنیم نام دارد. وی سال 2020 هم سریال مادران را بازی کرد.

برایتان جالب خواهد بود

ماجرای ازدواج های عمو پورنگ و همه چیز درباره داریوش فرضیایی+ عکس

بازیگر امیر آقای جمالی در زی زی گولو چه شکلی شده و چکار میکنه+ عکس بزرگسالی

یوسف پیامبر بزرگسال و خردسال چه نسبتی با هم دارند؟

عکس های جالب کودکی بازیگران ایرانی که تعجب می کنید+ تصاویر دیدنی

بازیگر سمندون کابوس بچه های دهه شصت قبل از مرگ+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا