;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی چه شکلی می شدند؟ + عکس همه شخصیت ها

سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی: یکی از کاربران اینستاگرام با کمک Midjourney برای بازسازی کاراکترهای سیمپسون ها در قالب انسان واقعی استفاده کرده و سیمپسون ها به صورت واقعی طراحی کرده است.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به ارائه این تصاویر یعنی سیمپسون ها به صورت انسان واقعی پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

سیمپسون‌ها

سیمپسون‌ها (به انگلیسی: The Simpsons) مجموعه تلویزیونی پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرینیگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی در حال حاضر بسیار جنجال به پا کرده‌است، این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ها است که از هومر، مارج، بارت، لیسا و مگَی تشکیل شده. این مجموعه فیلم در شهر ساختگی اِسپرینگ‌ فیلد اجرا می‌شود که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد.

اعضای خانواده

سیمپسون‌ها خانواده‌ای هستند که در یک شهر خیالی به نام اِسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند. پدر خانواده، هومِر به عنوان نگهبان امنیتی در نیروگاه برق اتمی اسپرینگفیلد کار می‌کند. موقعیتی که در تضاد با بی‌دقتی و رفتارهای احمقانه او است. او با مارج سیمپسون ازدواج کرده‌است. مارج زن خانه‌دار کلیش‌های و یک مادر است.

آن‌ها دارای سه فرزند هستند: «بارت» یک دردسر ساز ده ساله، «لیسا» یک کودک هفت ساله باهوش و پر جنب و جوش و «مَگی» که نمی‌تواند حرف بزند، اما با مکیدن یک پستانک ارتباط برقرار می‌کند. با اینکه این خانواده ازهم‌گسیخته‌است اما قسمت‌های زیادی به بررسی روابط آن‌ها و اهمیت قائل شدن آن‌ها برای یک دیگر می‌پردازد.

این خانواده دارای یک سگ به نام سانتاز لیتل هلپر و یک گربه به نام اسنوبال پنجم هستند که بعدها در قسمت «من، (گرانت اذیت شده)-ربات» به «اسنوبال دوم» تغییر نام داد. هر دو این حیوانات در قسمت‌های مختلفی نقش اول بودند.

 شخصیت‌های سیمپسون ها

مجموعه همچنین حاوی بازیگرهای کمکی شامل معلمان، همکاران، دوستان خانوادگی، خویشاوندان، اهالی شهر و افراد مشهور درون مجموعه نیز هست.

سازندگان در حقیقت در نظر داشتند تا با این شخصیت‌ها، مسئولیت‌های خالی موجود را پر کنند که تعدادی از این شخصیت‌ها بعدها گسترش یافتند و در قسمت خودشان نقش اصلی بوده‌اند. به عقیده مت گرینیگ، مجموعه تصور کلی دربارهٔ بازیگرهای کمکی زیاد را از نمایش کمدی تلویزیون شهر دوم الهام گرفت.

سن و سال شخصیت‌ها

با گذشت مناسبت‌های سالانه همچون تولدها و تعطیلات، سیمپسون‌ها در میان قسمت‌ها پیر نمی‌شوند. (از لحاظ فیزیکی یا سنی که در آن قرار دارند) و همچنان مانند زمان آغاز مجموعه هستند. سیمپسون‌ها در سالی که قسمت آن تولید میبیسبسش بک‌ها) شخصیت‌ها را در نقطه دیگری در زندگی خود (با سنی متفاوت) نشان می‌دهد.

برای نمونه در قسمت سال ۱۹۹۱ به نام “من با مارج ازدواج کرده‌ام”, بارت (که ۱۰ ساله است) نشان می‌دهد که ممکن است در ۱۹۸۰ یا ۸۱ به دنیا آمده باشد. اما در قسمت سال ۱۹۹۵ به نام “و مگی سه می‌سازد”, مگی (که تقریباً ۱ سال دارد) نشان می‌دهد که ممکن است در ۱۹۹۳ یا ۹۴ به دنیا آمده باشد.

تصاویر سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی

با توجه به دیدگاه پیر نشدن (بزرگ نشدن) شخصیت‌ها، وقتی در قسمت بیرون از مرز (شکستن مرز) مرد خانواده قسمت «مرد سیمپسون‌ها» از بارت پرسیده شد چه مدت مورد زورگویی نلسون مانتز قرار گرفته، بارت پاسخ می‌دهد: «۲۴ سال»، همچنین در فصل ۳۱ دیویی لارگو معلم موسیقی لیسا می‌گوید «ما ۳۰ سال است یه همین قطعه را تمرین می‌کنیم!»، لیسا سیمپسون دوبار تولد ۸ سالگی داشت. در ادامه با عکس ها و تصاویر سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی همراه شوید.

سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی

سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی15 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی16 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی17 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی18 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی19 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی14 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی13 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی12 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی11 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی9 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی4 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی5 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی6 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی7 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی8 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی3 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی2 سیمپسون ها با ظاهر انسان واقعی20

 

برایتان جالب خواهد بود

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا