;
فرهنگ و هنرهنرمندان

افشاگری شقایق نوروزی ترنگ سریال بیداری از آزار جنسی+ عکس

شقایق نوروزی با نام اصلی مرضیه نوروزی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر شیراز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بازی او در نقش ترنگ سریال بیداری باعث شهرتش شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی شقایق نوروزی و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: همسر عادل فردوسی پور کیه؟+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

بیوگرافی شقایق نوروزی

شقایق نوروزی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل می‌باشد. شقایق نوروزی در خانواده‌ای هنری بزرگ شده است و شقایق نوروزی با بازی در نقش ترنگ به دنیای سینما وارد شد. شقایق نوروزی بازیگری که بیشتر با نقش ترنگ در سریال بیداری او را به یاد داریم در حال حاضر در فرانسه زندگی می‌کند.

شقایق نوروزی 5

این هم جالبه: همسران واقعی سلنا گومز و دخترش+ عکس

 بازی در سریال بیداری

شقایق نوروزی1

سریال بیداری مجموعه تلویزیونی ساخته بهرام عظیم‌پور و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی و علی پورکیانی است که در سال ۱۳۸۶ از شبکه ۳ ایران پخش شده‌است.

نوروزی در سریال بیداری اولین کار هنری در بازیگری بود او در این سریال در نقش ترنگ بازی کرد و البته بعد این سریال این بازیگر خانم کم کار شد و سالهاست که از حوزه هنر بازیگری هیچ فعالیتی نداشت.

داستان سریال بیداری: داستان مجموعه تلویزیونی بیداری روایت زندگی دربارهٔ دختری به نام تُرَنگ است که در گیلان زندگی می‌کند. ترنگ و سینا دختر و پسری جوان از دو خاستگاه اجتماعی مختلف هستند. آنها ازدواج می‌کنند. اما سینا براثر بیماری می‌میرد و ترنگ که باردار است قصد دارد فرزندش را سقط کند اما خواهر سینا که خود بچه دار نمی‌شود مخالفت می‌کند و قرار می‌شود ترنگ، بچه را پس از بدنیا آمدن به خواهر سینا بسپارد. و در سفر به تهران بدشانسی‌های اما زمانی که بچه بدنیا می‌آید، مهر او چنان به دل ترنگ می‌افتد که قادر به لحظه ای جدایی از او نیست و …

شقایق نوروزی5

وقتی در تئاتر‌های مختلف دانشجویی بازی می‌کرد هیچ گاه فکرش را نمی‌کرد که روزی به عنوان یک بازیگر تلویزیونی معرفی شود و حتی شاید برایش عجیب بوده که در اولین تجربه تصویری اش، عهده دار نقش اول هم باشد. اما اتفاق و به قول خود او یک شانس باعث شد که بتواند یک تجربه دلپذیر را در سریال بیداری کسب کند. وی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری بود.

این هم جالبه: کلیپ رقص احمد مهران فر و تماشای شبنم مقدمی | چه قری میده ارسطو پایتخت!

افشاگری از آزار جنسی

او در اسفند ۹۶ در مصاحبه در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت در ۱۲ سالی که فعالیت هنری می‌کرده و مخصوصا در کار ابتدایی خود مورد آزار جنسی توسط مردان در عرصه هنر می‌شده و از یک باند سازمان یافته در این زمینه در عرصه هنر سخن گفت.

شقایق نوروزی3

این هم جالبه: الیزابت بازیگر انگلیسی پایتخت 5 و دکوراسیون بودایی منزلش + عکس

فعالیت هنری

کار حرفه‌ای خود را با بهرام عظیم‌پور شروع کرد و در ادامهٔ فعالیت هنری خود با کارگردان‌هایی همچون آرش معیریان همکاری داشته‌است. وی در تئاتر هم فعالیت هنری داشته‌است.

شقایق نوروزی4

فیلم‌شناسی

  • بیداری (۱۳۸۶)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۸۸)
  • سایه‌روشن (۱۳۹۰)

 

این مطالب هم جالبن:

اولین عکس پدر و مادر واقعی روناک نون خ که خیلی به هم شبیهن + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا