;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شوهر واقعی ترانه علیدوستی بازیگر شهرزاد + عکس خانوادگی

شوهر واقعی ترانه علیدوستی: ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

ایشان در تلویزیون هیچ بازی نداشته اما در سریال نمایش خانگی پربیننده و پرطرفدار شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی توانست در نقش اصلی آن سریال (شهرزاد) بدرخشد و به اوج شهرت دست یافت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از شوهر واقعی ترانه علیدوستی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: زهرا داوودنژاد سلطان نوشابه را می شناسید؟+ معرفی و عکس

ترانه علیدوستی3

پدر و مادر ترانه علیدوستی

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد. حمید علیدوستی متولد ٢١ اسفند ١٣٣4 در دوران جوانی در پست مهاجم برای تیم های تهران جوان، هما و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و در حال حاضر بازنشسته فوتبال است.

فوت برادر ترانه علیدوستی در چهارشنبه سوری

ترانه علیدوستی دارای یک برادر به نام پویان بود که سال 1383 در مراسم جشن چهارشنبه سوری بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است. این ماجرا حوالی زمانی رخ داد که ترانه مشغول بازی در فیلم چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی بود.

ترانه علیدوستی1

ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی تابستان 1390 در 26 سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت.

این مطلب هم جالبه: بازیگران غیر ایرانی سینما را می شناسید؟ + معرفی 4 بازیگر

تصاویری از شوهر واقعی ترانه علیدوستی

شوهر واقعی ترانه علیدوستی

شوهر ترانه علیدوستی1
شوهر ترانه علیدوستی

این هم جالبه: همسران واقعی سلمان خان و دختر و پسرانش+ عکس و بیوگرافی

ترانه علیدوستی در یک نگاه

ترانه علیدوستی (زادهٔ ۲۲ دی ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده و جوایز گوناگونی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است. او در جشنواره‌های وزول فرانسه ۲۰۱۴ و هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود. علیدوستی در سال ۱۳۸۰ در اولین تجربهٔ سینمایی خود برای فیلم من، ترانه ۱۵ سال دارم برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

 

این مطالب هم جالبن:

همسر بهرام افشاری دو متری: عکس های جدید خانوادگی و بیوگرافی

صدیقه کیانفر بازیگر فیلم آپارتمان شماره 13 در 87 سالگی کنار همسرش + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا