;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شیرین گلکار بازیگر فیلم مردی که زیاد میدانست بعد 40 سال و مهاجرت!+ عکس و بیوگرافی

شیرین گلکار بازیگر متولد دهه 50 در تهران است و در آثاری همچون سریال «عقیق»، فیلم «بهار در پائیز» و «طغیان» و «مردی که زیاد میدانست» بازی کرده است.در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره شیرین گلکار بازیگر فیلم مردی که زیاد می‌دانست بخوانید و تصاویرش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ناگفته هایی درباره زندگی شخصی و ناراحتی سلمان نون خ با همسر واقعیش!

بیوگرافی شیرین گلکار

او از دهه هشتاد دیگر از بازیگری کناره گیری کرد و به نظر می رسد به خارج از کشور مهاجرت کرده است بیشترین شهرت او برای بازی در سریال عقیق در نقش سوسن می باشد. شیرین گلکار از هنرمندان پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر ایران بوده و سوابق هنری زیادی در کارنامه خود دارد.

شیرین گلکار3

این هم جالبه: آصف میرزا در گیل دخت کنار زن جذاب و بازیگرش+ عکس

فیلم مردی که زیاد می‌دانست

مردی که زیاد می‌دانست فیلمی ایرانی به کارگردانی یدالله صمدی و نویسندگی حسن هدایت و جمال امید ساختهٔ سال ۱۳۶۳ است.

شیرین گلکار1

این هم جالبه: جدیدترین عکس از فرهاد مجیدی و پسر جوانش!

خلاصه داستان فیلم مردی که زیاد می‌دانست

کارمند جوانی که از زندگی سخت خود ناراضی است، با پیرمرد مرموز سیاهپوشی ملاقات می‌کند. پیرمرد اظهار می‌دارد که می‌تواند کارمند را به مرادش برساند، با این شرط که در راه صواب گام بردارد. کارمند می‌پذیرد.

شیرین گلکار2

این هم جالبه: شناختین!؟ این دختر کوچولو سریال دهه 60، الان بازیگر معروفی شده+ عکس و بیوگرافی

پیرمرد روزنامهٔ سه ماه بعد را که خبر جنگ ایران و عراق در آن چاپ شده‌است به او نشان می‌دهد. کارمند با خرید اجناس و کالاهای ضروری و احتکار آنها و سپس فروش آنها در روزهای جنگ ثروت کلانی به جیب می‌زند. اما نامزد خود را از دست می‌دهد و از دوستانش نیز جدا می‌افتد.

پیرمرد مرموز او را از ادامهٔ راه ناصواب نهی می‌کند و در آخرین ملاقات توصیه می‌کند یا مرد جوان به زندگی پیشین خود بازگردد، یا مرگ در انتظارش خواهد بود. ترس از مرگ کارمند را بر آن می‌دارد که اموال غیرمشروع را به بنیادهای خیریه ببخشد و زندگی شرافتمندانه را از سر گیرد.

شیرین گلکار 8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا