;
فرهنگ و هنرهنرمندان

علیرضا بیرانوند واکاشی زومای پنالتی گیر ایران+ عکس همسر و بچه هاش

علیرضا بیرانوند متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم آباد، دروازه بان است. سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با ۱۹۴ سانتی متر قد رسید. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی بیوگرافی و اطلاعات شخضی علیرضا بیرانوند را خواهید خواند.

این را هم ببین: تغییر چهره ناصر فخری بازیگر نقش جمال خدمتکار لال سریال پس از باران+ عکس

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱؛ سرابیاس) بازیکن فوتبال است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. او با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد.

جالبه ببینید: علیرضا بیرانوند در شغلی جدید که بسیار عجیب است+ تصاویر

علیرضا بیرانوند8

این مطلب هم جالبه: همسر بهنام بانی+ عکس های جدید خانوادگی

وی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز قرار گرفت. در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد. وی اکنون در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا قطر حضور دارد.

جالبه ببینید: ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

عکس های خانوادگی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند5

شاید این را هم بپسندید:  بازی چراغ خاموش‌کنی ناصرالدین شاه با زنان حرمسرا علیرضا بیرانوند6 علیرضا بیرانوند1 علیرضا بیرانوند3

علیرضا بیرانوند4

این هم جالبه: کفش 30 میلیارد تومانی لیونل مسی+ عکس

این را هم بخوانید: فلامک جنیدی با همسر و فرزندان در خارج کشور+ چقد تغییر کرده!

زندگی شخصی و حرفه ای علیرضا بیرانوند

فرزندا اول خانوادست و چهار خواهر بنام های سرور، آرزو، سهیلا، نگین و یک برادر بنام احمدرضا دارد و اصالتا اهل روستای پشته جزایری خرم آباد می باشد. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

وی درباره رشد خود در فوتبال می نویسد: من در خانواده ای به دنیا آمدم که از نظر مالی خیلی ضعیف بودند اما از همان ابتدای کودکی علاقه بسیار زیادی به ورزش به خصوص فوتبال داشتم. در سال ۸۶ وقتی ۱۵ ساله بودم از اقوام و فامیل پول کرایه ام را قرض کردم تا بتوانم به تهران بیایم، یعنی فقط سوار اتوبوس شدم تا برای فوتبال از خرم آباد به تهران بیایم. در اتوبوس با فردی با نام حسین فیض مربی تیم وحدت آشنا شدم.

او بدون گرفتن هزینه ای مرا به تیم خود برد و بعد از یکسال در سال ۸۷ توسط مربی امیدهای نفت تهران برای نوجوانان این تیم انتخاب شدم. بیرانوند فوتبال را با پست خط حمله آغاز کرد، اما در یکی از بازی ها بجای دروازه بان ایستاد و بخاطر خروج های نترسی که داشت برای بازی در این پست تشویق شد.

او زمان حضور خود در تهران، خانه عمش زندگی می کرد تا اینکه مدتی هم در چمن های دور میدان آزاد می خوابید تا اینکه در یکی از فست فوت ها کار پیدا کرد. هر روز از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر ظرف های پیتزا رو چرب می کرد، ۱۲ می رفت سر تمرین و دوباره بر میگشت و همانجا کارش را ادامه می داد. بعد از کار در فست فود مدتی هم در یک کارواش کار کردم که شرایط بهتری داشت، آنجا به علت قد بلندم مسئول ماشین‌ های شاسی بلند شده بودم.

جالبه ببینید: تصاویر بامزه و کارتونی از طارمی و بیرانوند با تم باربی و سوباسا

ازدواج علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند2

علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۸۹ وقتی ۱۸ ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال ۹۵ می باشد. می گوید یکی از دلایل موفقیت های من، زود ازدواج کردنم بود چون بعد از تمرین مجردها به تفریح می پردازند و حاشیه اطرافشان زیاد می شد. اما من همیشه بعد از تمرین همسر و فرزندانم منتظرم هستند و مستقیم به خانه می روم.

برایتان جالب خواهد بود

یکتا ناصر پس از جدایی با استایلی زیبا و شیک در کنسرت طلیسچی +عکس

لعیا زنگنه در 58 سالگی به همراه دخترش: مادر و دختر هم سن و سال اند!

عکس های عروسی غلامرضا تختی+ زیبایی همسرش باورنکردنیه

تغییر ظاهر رایان سرلک بازیگر کودک سریال زیرخاکی در فصل جدید

فیلم دو روز دیرتر و تصاویر جدید از داداش ساعد سهیلی

ازدواج سارا و نیکا، دو قلوهای نقی معمولی سریال پایتخت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا