;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر بهنام بانی+ عکس های جدید خانوادگی

بهنام بانی(زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶) خواننده پاپ ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایشش به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

این خیلی جالبه: احمد ایراندوست بازیگر غول برره چه رابطه ای با احلام داره+ عکس

سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. بانی در فیلم گشت ارشاد ۳ (۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

ببینید جالبه: دختر و پسر کره ای خداداد عزیزی+ عکس

بهنام بانی بازیگر و خواننده سینما ایران است و تا کنون به جز منتشر شدن عکس خواهرش هیچ حواشی نداشته است. بهنام بانی در ایران در شهر های مختلف کنسرت های مختلف اجرا کرده است. تصویر دونفره بهنام بانی با خواهرش شایعه ازدواج او را پخش کرده است. در ادامه این عکس را مشاهده می کنید. بهنام بانی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بهنام بانی و خواهرش بهنام بانی4 بهنام بانی و خواهر

علاقه بهنام بانی به فوتبال

او علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

ببینید: اولین عکس از همسر اکبر عبدی بعد از سال‌ها: جوان، با کلاس و شیک پوش!

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود.

آغاز فعالیت های هنری

بهنام بانی آموزش ابتدایی نوازندگی را نزد پدرش آغاز کرد و از دوره نوجوانی برای آموزش حرفه ای موسیقی نزد استاد محمد نوری رفت و موسیقی را از این استاد به نام دنیای هنر آموخت.

بهنام بانی زمانی که 19 سال داشت و در دوران دانشجویی به همکاری با گروه موسیقی روژان پرداخت و در کنار مهدی یغمایی که در این گروه فعالیت میکرد حضور جدی تری را در دنیای هنر تجربه کرد.

این مطلب هم جالبه: خواهران سریال دلنوازان بعد 14 سال در کنار شوهرای واقعیشون+عکس

خوانندگی با گروه روژان

از سال 1385 وقتی 19 ساله بود همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد. در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت کوچیک را برگزار کرد

شهرت بهنام بانی

اولین آهنگ آقای بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد. آهنگ عاشقم نیز باعث تثبیت جایگاه وی در بازار موسیقی ایران شد. چهار جلسه موسیقی سنتی را نزد مرحوم محمد نوری گذراند اما بعد که دید روحیه اش با سنتی سازگار نیست ترجیح داد در پاپ ادامه فعالیت دهد.

کنسرت بهنام بانی

بهنام یکی از خواننده های جوان دنیای موسیقی است که خیلی زود توانست جایگاه خوبی در این حوزه کسب کند و اولین کنسرتش با شگفتی های زیادی همراه بود.

اولین کنسرت بهنام بانی 20 مردادماه سال 96 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و یکی از اتفاقات شگفت انگیز فروش تمام بلیت های این کنسرت در کمتر از 15 دقیقه بود.

این مطلب را ببینید: زهرا سعیدی مادر ستایش در 71 سالگی یکباره جوان شد+ عکس

رفاقت با حامد برادران

بهنام بانی و حامد برادران

این مطلب هم جالبه: سارا روستاپور خاله سارای برنامه کودک در 42 سالگی+ عکس های جدید

حامد برادران خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده موسیقی از دوستان صمیمی بهنام بانی است و آهنگسازی و تنظیم اغلب کارهای بهنام بانی را برعهده داشته است.

ماجرای آشنایی بهنام بانی و حامد برادران توسط یکی از دوستان هنرمندشان اتفاق افتاد و اینگونه بود که بهنام بانی به دفتر حامد برادران معرفی شد و حامد برادران بعد از شنیدن صدای بهنام و مشاهده استعداد خاص او و لحن دلنشین صدایش تصمیم به همکاری با او گرفت و مدیر هنری برنامه های او و آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ هایش است.

این را هم شاید بپسندید: تصاویری نگران کننده از چاقی باران کوثری

بازی بهنام بانی در سریال پایتخت

سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری نوروز سال 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بهنام بانی اولین تجربه بازیگری اش را در این سریال به دست آورد. بهنام بانی در سریال پایتخت در نقش خودش مقابل دوربین رفت و این تجربه اگرچه بسیار کوتاه بود اما راه ورود او به دنیای بازیگری بود.

بازی بهنام بانی در فیلم گشت ارشاد

دومین تجربه بازیگری او در فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 99 رقم خورد. بهنام بانی در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش یک خواننده است اما نقش جدی تری نسبت به پایتخت دارد و با گریمی متفاوت مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفت و با امیر جعفری، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی همبازی شد.

این هم جالبه: تیپ های ولنتاین گلوریا هاردی زن زیبای فرانسوی ساعد سهیلی+عکس

بهنام بانی 6

این مطلب را هم ببین: کیم جونگ هوا بازیگر بانو جیلی در سریال سرزمین بادها چه مدلی شده+ عکس

علاقه بهنام بانی به ورزش و فوتبال

او علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی وی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود. بهنام بانی یکی از سنگین وزن ترین بازیکنان هنرمند در جهان است ، او که در خط حمله بازی می کند به آقای گل معروفه و طرفدار استقلال می باشد. به دلیل وزن زیاد ، مدت تحت نظر مربی ورزش ، فعالیت می کرد. او در مدت کوتاهی با روزی 4 ساعت ورزش توانست 15 کیلوگرم لاغر کند، می گوید معتقد است خواننده باید صداش خوب باشه تا هیکل …

 

برایتان جالب خواهد بود

الهه جعفری کراش جواد نوروز رنگی بیرون از سریال چه جذابه + عکس و بیوگرافی

عکس عروسی و ماه عسل مرجان سلحشوری تکواندوکار ایرانی+بیوگرافی

پیری شوکه کننده بهراد خرازی بازیگر مجید دلبندم در سن 50 سالگی! + بیوگرافی و عکس

لیلی دختر تاجیک در چشم باد از کودکی تا بزرگسالی+ الان چه شکلی شده اند؟

ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

شادی خلیلی بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی۲+ عکس و بیوگرافی

تغییر چهره اشکان اشتیاق بازیگر دنیای شیرین پس از 26 سال+ عکس

ناتالی متی کراش شهاب حسینی در سریال مدار صفر درجه+ عکس با شوهر ایرانیش

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. من عروسیم گفتم فقط آهنگ اینو بذارین برام، الان یه سال میگذره از زنم دارم طلاق میگیرم چرا باید مطلب تو رو الان ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا