;
سرگرمی

آزمون تفاوت تصویری کودک شاد؛ آیا برای جزئیات دقیق هستید؟ سعی کنید 3 تفاوت را در حداکثر 15 ثانیه پیدا کنید!

آزمون تفاوت تصویری کودک شاد: آیا می توانید 3 تفاوت را در این تصاویر ببینید؟ یک پازل سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با به کار بردن منطق یا با فکر کردن خارج از چارچوب حل کرد. یافتن راه حلی برای بازی فکری اغلب مستلزم نگاه کردن به مشکل از زوایای مختلف است. با این بازی فکری خود را به چالش بکشید و سعی کنید آن را حل کنید.

شاید جالب باشد: هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

آزمون تفاوت تصویری کودک شاد

تست بینایی آزمون تفاوت تصویری کودک شاد میزان دقت و توجه شما را ارزیابی می کنید. تست امروز قرار است میزان قدرت بینایی شما را به چالش بکشد. بنابراین سرگرمی امروز را از دست ندهید.

پیشنهاد می شود: تست بینایی شیر متفاوت؛ فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 10 ثانیه شیر متفاوت را پیدا کنند!

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

در این تصویر سه اختلاف تصویری وجود دارد و شما 15 ثانیه فرصت دارید تا بینایی خود را به چالش بکشید.پس آماده اید؟

حتمن ببینید: آزمون خوردن غذای کم خطر؛شما کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید تا تهدیدی برای زندگیتان نباشد؟

آزمون تفاوت تصویری کودک شاد

شاید جالب باشد: تست شخصیت با حیوانات؛اولین حیوانی که می بینید ماهیت واقعی شما را آشکار می کند.

.

.

.

.

جالبه از دست نده: آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه؛اگه تونستی در 12 ثانیه 3 تفاوت تصویر رو پیدا کنی خیلی تیزبینی

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

.

.

.

شما برای حل کردن تست بینایی آزمون تفاوت تصویری کودک شاد نیازمند دقت زیاد و چشمانی تیزبین هستین و البته تمرکز لازم را داشته باشید،برای همین به شما توصیه میکنیم که در محیطی آرام و دور از شلوغی قرار بگیرید.

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری دو مغازه؛ پنج تفاوتی که در دو تصویر وجود داره رو میتونی پیدا کنی؟

 پاسخ آزمون تفاوت تصویری کودک شاد

در تست بینایی آزمون تفاوت تصویری کودک شاد چهار تفاوت وجود دارد که ما برای شما آنها را در تصویر علامت گذاری کرده ایم.

آزمون تفاوت تصویری کودک شاد-پاسخ

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

همچنین ببینید: تست روانشناسی احساسات: امیدها و ترس های خود را کشف کنید! کدام عنصر تصویر توجه شما را جلب کرد؟

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد، تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت گرگینه؛ از بین بچه های خونواده یکیشون گرگینه هست،اگه گفتی کدومشونه؟

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

تست هوش زن واقعی مرد کیه؟ اکثر کاربران نتوانستند جواب دهند!!

تست بینایی بستنی قیفی کجاست؟ افرادی کمی موفق به یافتن آن می شوند! 

از دست ندهید: تست بینایی آبنبات چوبی متفاوت؛فقط آدمای بادقت میتونن آبنباتی که با بقیه فرق میکنه رو در 10 ثانیه گیر بیاره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا