;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ژست های عجیب پاشا رستمی در خارج! + عکس

ژست های عجیب پاشا رستمی: پاشا رستمی متولد 27 تیر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی رشته کشاورزی می باشد که از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال «لحظه گرگ و میش» در 34 سالگی به اوج شهرت رسید. بعد از تجربه های موفق با تئاتر، مدتی به کشور کانادا مهاجرت و در استان انتاریو زندگی جدیدی را کنار تحصیل آغاز کرد و در عرصه تبلیغات و تیزرسازی هم مشغول بود.

ژست های عجیب پاشا رستمی

در نهایت طولی نکشید که تصمیم گرفت به ایران بازگردد و بازیگری خود را ادامه دهد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

نام اصلیپاشا رستمی
تاریخ تولد27 تیر 1363 تهران
تحصیلاتلیسانس مهندسی کشاورزی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1386 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد181 سانتی متر

قد پاشا رستمی

در بیوگرافی پاشا رستمی بهتر است بدانید قد او 181 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل پاشا رستمی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی پاشا رستمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان می خواهید بدانید همسر ایشان کیست. پاشا رستمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی با این حال در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد تابحال عاشق شده است.

ژست های عجیب پاشا رستمی

ژست های عجیب پاشا رستمی پاشا رستمی3 پاشا رستمی1

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

دکمه بازگشت به بالا