;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران و خوانندگان مردی که جراحی زیبایی انجام داده اند

جراحی زیبایی مردان معروف: پرکننده ها و تزریقات فقط برای زنان هالیوود نیست. جو جوناس اخیراً گفته است که اگر مردان تصمیم به انجام کار دارند، نباید با انگ منفی مواجه شوند. اما آنها باید مراقب باشند.

در این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی با لیستی از مردان هالیوودی روبرو خواهید شد که عمل های زیبایی انجام داده اند و با تبلیغ این کار معتقدند که مردان هم می توانند زیر تیغ جراحی بروند بی آن که شرمسار شوند. صنعت پزشکی امروزه در حوزه زیبایی پول ساز ترین حوزه به حساب می آید و در جای جای جهان تبلیغات گسترده برای آن صورت می گیرد.

همچنین بخوانید: خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

زیبایی به رکنی مهم در زندگی مردم تبدیل شده است و بسیاری از مردم در صورت نداشتن امکان تغییر در ظاهر خود را شکلی از شکست می دانند و دوست دارند پول به دست بیاورند تا بتوانند از آثار پیری جلوگیری کنند.

 

اگر عاشق استایل کره ای هستی: استایل روزانه بلک پینک: با خریدن این چند قلم مثل بلک پینک تیپ بزنید!

در این میان سلبریی ها که در رسانه ها فعال هستند جدیدا مردان را نیز نشانه گرفته اند تا خواستار عمل های زیبایی تنها زنان نباشند.

جراحی زیبایی مردان معروف

دکتر جیسون امر، متخصص پوست زیبایی در بورلی هیلز که بسیاری از افراد مشهور مرد را درمان می‌کند، گفت: «در سال‌های اخیر، مردان بیشتری به طیف وسیعی از روش‌های زیبایی روی می‌آورند که برخی از آنها تهاجمی‌تر از دیگران هستند» تا با عواقب پیری مبارزه کنند.

جراح پلاستیک می گوید: ماسک های صورت ویروس کرونا تقاضای بوتاکس را افزایش داده اند.

دکتر ایمر می گوید که “لیفت صورت غیرجراحی” به نام Rohrer PiXel8 یکی از محبوب ترین روش ها برای مردان است و افزود که بوتاکس به همان اندازه که برای خانم ها محبوبیت دارد برای آقایان هم محبوب شده است.

ایمر گفت: «روندها به گونه‌ای تغییر می‌کنند که مردان در نهایت به جایگاهی که زنان برای دهه‌ها بوده‌اند می‌رسند – می‌خواهند ظاهری جوان‌تر با اصلاح عوارض جانبی مرتبط با افزایش سن داشته باشند».

اما دکتر پل اس. ناسیف، گفت: «بیشتر این مردان، از جمله بازیگران، ورزشکاران حرفه‌ای و نوازندگان، احساس راحتی نمی‌کنند که این جزئیات را آشکارا به اشتراک بگذارند».

برخی از سلبریتی های مرد در مورد تجربیات خود در مورد روش های زیبایی صادقانه صحبت کرده اند.

جراحی زیبایی مردان معروف

همچنین بخوانید: اگر می خواهید جراحی زیبایی غیر تهاجمی انجام دهید بخوانید!

جو جوناس

جراحی زیبایی مردان معروف- جو جوناس
جو جوناس اخیراً در مورد تزریق تزریقی برای بهبود خطوط اخم و جای زخم بین ابروهایش صحبت کرد و گفت که انجام کار نباید شرم آور باشد.

جو جوناس اعتراف می‌کند که از داروهای تزریقی استفاده می‌کند، می‌گوید مردان باید در مورد آن صادق و باز باشند.

او در مصاحبه با پیپل گفت: «ما می‌توانیم در مورد آن باز و صادق باشیم و اعتماد به نفس داشته باشیم».

جو جوناس می‌گوید استفاده از مواد تزریقی چیزی نیست که مردان از آن اجتناب کنند. او همچنین اشاره کرد که رفتاری که با او دریافت کرده است “بیش از حد” نیست. جوناس تاکید کرد که انگ هایی که در مورد مردانی که از خودشان مراقبت می کنند، متعلق به گذشته است.

او گفت: «همه این صحبت‌ها در یک نقطه انجام شد، مانند «اوه، مردان نمی‌توانند این کار را انجام دهند» یا «این کار برای پسرها عجیب است» و من فکر می‌کنم یک انگ وجود دارد که در حال محو شدن است و من آن را دوست دارم.

جوناس افزود: «آقایان آشکارتر آرایش می‌کنند، و دیدن آن بسیار عالی است. “مثل این است که هر کاری می‌خواهی بکن، می‌دانی؟ این نسل زیبایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم.”

بخوانید: جذاب ترین بازیگران کره ای که اعتراف کردند جراحی زیبایی انجام داده اند

سایمون کاول

جراحی زیبایی سایمون کاول
در ماه آوریل، سایمون کاول پس از اینکه گفت که صورتش “شبیه چیزی از یک فیلم ترسناک” به نظر می رسد، بوتاکس و فیلرها را ترک کرد.

داور «امریکن آیدل» اعتراف کرد که اصلاحات جزئی صورت او «کمی زیاده روی بوده است».

او گفت: “روز گذشته عکسی از “قبل” از خودم دیدم و اول از همه آن را به عنوان خودم نشناختم.” کاول 62 ساله اعتراف کرد که پسر 8 ساله اش اریک با دیدن چهره او “در حالت هیستریک” قرار گرفته است.

کاول در سال 2018 یک لیفت صورت داشت.

او به این نشریه گفت: “اکنون کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. فقط لازم نیست صورت خود را با فیلر و بوتاکس پر کنید.”

مثل جهنم درد می کند، اما از شر آسیب های خورشید خلاص می شود و همه چیزهای مزخرف را از برق می کشد.

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

جاش هاچرسون

عمل زیبایی جاش هاچرسون
در سال 2012، جاش هاچرسون برای ترمیم بینی شکسته خود عمل جراحی بینی انجام داد. پس از عمل جراحی، این بازیگر در توییتر به اشتراک گذاشت که چگونه با بهبودی کنار آمد.

او نوشت: “تاکنون جراحی کردم تا بینی شکسته ام را درست کنم. بهبودی بد است… خدا را شکر به خاطر یک ماراتن در طول عمر… #فهرست مشتری از جنیفر هویت تشکر می کند.”

در آن زمان، ستاره «بازی‌های گرسنگی» 19 ساله بود و به TMZ گفت که تحت عمل جراحی قرار گرفت تا سپتوم انحرافی خود را اصلاح کند.

او به خروجی گفت: “من 90 درصد در سوراخ سمت راست بینی مسدود شده بودم.”

کریستین بیل

عمل زیبایی کریستین بیل
کریستین بیل در سال 2000 فاش کرد که برای درست کردن دندان هایش کار انجام داده است. او در آن زمان به گاردین گفت: «من از دندان های قدیمی ام خوشم می آمد. اما برای کاراکتر پاتریک بیتمن، فیزیک بدنی او بسیار مهمتر از بسیاری از شخصیت ها است. او کاملاً سطحی برخورد می کند و به طرز باورنکردنی خودشیفته است.”

بیل قبل از بازی در نقش پاتریک بیتمن در «روانی آمریکایی» دندان هایش را درست کرد و لمینت انجام داد.

انریکه ایگلسیاس

جراحی پلاستیک انریکه ایگلسیاس
انریکه ایگلسیاس خواننده در سال 2003 یک عمل جراحی جزئی انجام داد.

ایگلسیاس خال زیر چشم راستش را برداشت. مدت کوتاهی پس از عمل جراحی، ایگلسیاس گفت که خال را نه برای غرور و زیبایی، بلکه برای سلامتی‌اش برداشته است.

او به این نشریه گفت: «یک روز به دکتر رفتم و او گفت که می‌توانم ظرف پنج دقیقه آن را بردارم. “در مورد آن فکر کردم و پرسیدم: “اگر این کار را انجام دهم یا نکنم چه عواقبی دارد؟” من واقعاً اهمیتی نمی‌دادم. اما بعد دکتر به من گفت که با گذشت زمان خال می‌تواند باعث سرطان شود. پس آن را برداشتم.

 

 

لینک های مرتبط:

علت جدایی شکیرا: حسادت و خیانت پیکه + نامزد جدیدش کارمند او بوده

عذرخواهی اسکار از بازیگر سرخ پوست به دلیل اعتراض به یادماندنی اش در مراسم اسکار

تام هالند به دلیل فشار روحی از فضای مجازی خداحافظی کرد!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − سه =

دکمه بازگشت به بالا