;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس همسر لیلا اوتادی: کی باورش میشه این آقا همسر لیلا اوتادی است؟

عکس همسر لیلا اوتادی: لیلا اوتادی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است. او متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ از تهران می باشد. لیلا اوتادی در شمیرانات تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر کار بازیگری، کار نویسندگی و شاعری را نیز انجام می دهد. لیلا اوتادی لیسانس خود را در رشته معماری از دانشگاه تهران دریافت کرده است. او همچنین به نقاشی علاقه بسیار زیادی دارد. لیلا اوتادی مدتی را نیز به عنوان مربی بدنسازی فعالیت کرده است.

شاید بپسندید: امپراطور کوزکو ازدواج کرد و از شوهر آلمانیش رونمایی کرد

علاقه لیلا اوتادی به بازیگری

عکس همسر لیلا اوتادی2
کودکی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی عنوان کرده که از دوران کودکی به بازیگری و شاعری علاقمند شده است و بسیار دوست داشته که در این زمینه فعالیت کند. او زمانی که ۷ ساله بوده است برای بازی در فیلم کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش انتخاب شده است اما به دلیل مخالفت پدرش نتوانست در آن فیلم بازی کند. علت مخالفت پدرش نیز لطمه وارد شدن به درسش بوده است.

او ادامه می دهد که در دانشگاه در رشته معماری داخلی تحصلاتش را به اتمام رساند و بعد از آن وارد کار تئاتر شد و از طریق تئاتر نیز توانست وارد کار بازیگری در سینما و تلویزیون شود.

آغاز کار بازیگری حرفه ای لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در سال ۸۱ برای بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری انتخاب شد و توانست وارد سینما شود. بعد از آن در سال ۸۳ با بازی در سریال مهر و ماه توانست به خوبی خود را به مردم و جامعه هنری معرفی کند. بازی در این سریال آغاز شهرت لیلا اوتادی بود.

عکس همسر لیلا اوتادی3

لیلا اوتادی به عنوان مربی بدنسازی

لیلا اوتادی معتقد است که یک بازیگر علاوه بر دانستن تکنیک ها و فنون بازیگری، باید از تناسب اندام و شرایط خوب فیزیکی برخوردار باشد. او ادامه می دهد که این شرایط، تنها با ورزش منظم و مرتب امکان پذیر است و به همین دلیل او همیشه ورزش را در برنامه روزانه اش قرار می دهد. لیلا اوتادی عنوان کرده که مدتی پیش حدود ۲ سال در زمینه مربی بدنسازی فعالیت کرده است اما به علت مشغولیت های زیاد کار نتوانست این حرفه را ادامه دهد ولی ورزش روزانه را همیشه و در هر شرایطی ادامه می دهد. او همچنین به ورزش های تنیس و اسب دوانی علاقه زیادی دارد و به طور حرفه ای آن را انجام می دهد.

عکس همسر لیلا اوتادی4

ازدواج لیلا اوتادی

لیلا اوتادی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است و همیشه در مصاحبه هایش عنوان کرده که قبول ازدواج به معنی قبول مسئولیت خود و طرف مقابل است و تا زمانی که این شرایط به وجود نیاید ازدواج نمی کند.

همسر لیلا اوتادی

عکس همسر لیلا اوتادی1
عکسی که بعنوان همسر لیلا اوتادی منتشر شده است

مدتی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد که او را به همسر لیلا اوتادی نسبت دادند. بعد از انتشار این عکس، لیلا اوتادی در صفحه شخصی اش این عکس و خبر را تکذیب کرد.

عکاسی کردن لیلا اوتادی

لیلا اوتادی می گوید که از وقتی که در دانشگاه مشغول تحصیل در رشته معماری بوده است، همزمان کار عکاسی را که به نوعی به کارش نیز مربوط می شد، انجام می داد. او ادامه می دهد که به هر جا که می رفت دوربین عکاسی اش را هم با خود به همراه داشت. او می گوید در آخرین مسافرت هایی که در زمینه عکاسی انجام داده است، تصمیم گرفت که برای کمک به بچه های بی سرپرست، نمایشگاهی با همین موضوع برگزار کند.

عکس همسر لیلا اوتادی5

کارگردانی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی تاکنون توانسته است که یک فیلم بلند به نام «شیطان شلوار لی می پوشد» و همچنین یک فیلم کوتاه به نام «مهمانی زیر آب» را کارگردانی کند.

بهترین تفریح لیلا اوتادی

لیلا اوتادی می گوید که سفر کردن و مسافرت بهترین تفریح او محسوب می شود. او ادامه می دهد که آشنا شدن با فرهنگ ها و سبک زندگی کشورهای مختلف و همچنین رفتن به کشورها و جزیره هایی که نا آشنا هستند برای او بسیار جالب بوده است.

عکس همسر لیلا اوتادی6

ماشین موردعلاقه لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در میان ماشین ها به لندکروز علاقه بسیار زیادی دارد. آن طور که خودش می گوید، کلا به ماشین های شاسی بلند علاقه دارد. او ادامه می دهد که چند سال پیش یک لندکروز سفید داشته است که دوستان لیلا اوتادی به دلیل جثه بزرگ اتومبیلش با او شوخی های بسیاری کرده اند و به شوخی به ماشینش، «آمبولانس» می گفتند! لیلا اوتادی بعد از دیدن واکنش های دوستان و اطرافیانش، تصمیم گرفت که اتومبیلش را عوض کند و مدتی بعد آن را فروخت و یک ماشین شاسی کوتاه را خریداری کرد اما به دلیل اینکه آن طور که از رانندگی با ماشین های شاسی بلند لذت می برد، از آن ماشین خیلی راضی نبود، بعد از مدت کوتاهی دوباره آن را فروخت و برای دومین بار یک لنکروز خریداری کرد اما این بار به رنگ مشکی.

برند عطر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی می گوید که چند سال پیش از سوی یکی از شرکت های سازنده عطر در فرانسه و امارات به نام تمپتیشن Temptation با او تماس گرفتند و بعد از انجام گفتگوهای زیادی با نماینده آن در ایران، پیشنهاد تولید و ساخت عطر به اسم لیلا اوتادی را قبول کرد.

ورزش های لیلا اوتادی

لیلا اوتادی می گوید که در میان ورزش ها به تنیس و اسب سواری علاقه بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن ها، بدنسازی را هم دنبال می کند و سعی می کند در برنامه هفتگی ورزشش بدنسازی را حتما انجام دهد.

رژیم غذایی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی عنوان کرده که در میان وعده های غذایی، وعده صبحانه بیشترین اهمیت را برای او دارد. او ادامه می دهد که در هفته ۲ یا ۳ بار برای وعده ناهار برنج می خورد و برای وعده شام هم همیشه سالاد و سبزیجات و گوشت سفید آبپز مصرف می کند. او همچنین می گوید که آبمیوه تازه بخش لاینفک برنامه غذایی او است.

عمل جراحی زیبایی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی گفته که تاکنون هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده است اما برخی همچنان معتقدند که او چندین جراحی زیبایی کرده است و او نیز همیشه آن را تکذیب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا