;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر عرب پایتخت کیه؟+ عکس

بازیگر عرب پایتخت: محمدرضا عقدایی بازیگر نقش مرد سوری (ابومحمد) در سریال پایتخت ۵ می باشد. محمدرضا عقدایی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون” و سریالهای “زیرخاکی ۳″، “نجلا ۲″، “جادوگر”، “سالهای دور از خانه”، “در میان خاکستر” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان او را بیشتر بشناسید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: افشاگری مازیار لرستانی در اینستاگرام: حقیقتی که مردم نمی دانستند!

محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت

بازیگر عرب پایتخت، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پایتخت ۵»، سریال شبکه نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» و سریال تلویزیونی «پایتخت ۶» فعالیت داشته است.

بازیگر عرب پایتخت1

در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا عقدایی در این سال، بازیگری در سریال سال‌های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی وی بازی در سریال سال‌های دور از خانه بوده است. محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ سریال سال‌های دور از خانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

این هم جالبه: بازیگر آهوی پیشونی سفید کیه؟ + عکسهای بدون گریم و روابط عاشقانه اش در زندگی واقعیش!

محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت1
محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت

او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. عقدایی توانست با بازی در سریال سال‌های دور از خانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی صباغی، خسرو احمدی، علی نظری و میرطاهر مظلومی بر تجارب او افزود.

پایتخت ۵ نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونیِ پایتخت است که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکهٔ ۱ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی ساخته شده‌ است

 

سریال پایتخت

پایتخت، یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در سبک طنز به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک صدا و سیما پخش شده‌ است.قرار است فصل هفتم این سریال برای نوروز ۱۴۰۴ ساخته شود.

مقدم با اشاره به علت نامگذاری این مجموعه به نام «پایتخت» و نحوهٔ دنباله‌دار کردن داستان گفت: «به‌دلیل این‌که خانوادهٔ ما از یک شهر دیگری وارد تهران، پایتخت ایران می‌شوند و دچار یک‌سری معضلات می‌شوند پایتخت نام گرفت و این اسم هم روی آن ماند، حتی در سری چهارم که ممکنه قصه‌اش به تهران هم کشیده نشود، ولی به هرحال مردم این مجموعه را به نام پایتخت می‌شناسند.»

فصل اول پایتخت در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شده‌است. در نوروز سال ۱۳۹۲ فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت ۳ در نوروز ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴، پایتخت ۵ در نوروز سال ۱۳۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. پخش قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ در ایران به تعویق افتاد و در روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. همچنین این سریال بارها در شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه آی فیلم و تماشا بازپخش شده‌است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا