;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زندگی شخصی محمود احمدی نژاد: عکس عاشقانه محمود احمدی نژاد و همسرش + فرزندانش

محمود احمدی نژاد و همسرش: محمود احمدی نژاد در تاریخ ششم آبان ماه سال 1335 در بخش آرادان گرمسار استان سمنان متولد شد. پدر او، احمد احمدی نژاد آهنگر و مادر احمدی نژادف فاطمه بیگم قادری خانه دار بود.

وی شش خواهر و برادر دارد و خود فرزند چهارم خانواده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی این سیاستمدار و همسرش را بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکسی از نقی و ارسطو پایتخت که ندیده بودیم!

تحصیلات و بیوگرافی محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد2
عکس جوانی محمود احمدی نژاد

همچون همسرش دوران تحصیل خود را در دانشگاه علم و صنعت ایران گذرانده است در سال 1354 برای اولین بار وارد این دانشگاه شد تا در رشته مهندسی راه و ساختمان به تحصیل بپردازد و این مسیر را تا اخذ دکترای مهندسی عمران در این دانشگاه ادامه داد تا اینکه در نهایت در سال 1368 به عضویت هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت درآمد.

این هم جالبه: سمیرا سیاح بازیگر کارآگاه علوی بعد از مهاجرت در 50 سالگی عین 18 ساله ها+ عکس

ازدواج

احمدی نژاد و همسرش در بیست و دوم خرداد ماه سال 1359 با یکدیگر ازدواج کردند احمدی نژاد صاحب سه فرزند دو پسر و یک دختر است.

محمود احمدی نژاد1
محمود احمدی نژاد و همسرش

این هم جالبه: ماجرای نابینا شدن سینا مهراد که شوکه می شوید!

همسر احمدی نژاد کیست؟

اعظم السادات فراحی متولد سال 1337 همسر وی است که در خانواده ای متوسط متولد شده و تحصیلات خود را تا مقطع مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت تهران ادامه داد. درباره شغل همسر ایشان گفته شده که وی مدرس شیمی و فیزیک است.

فرزندان

پسران محمود احمدی نژاد
مهدی و علیرضا احمدی نژاد پسران محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد صاحب سه فرزند، دو پسر و یک دختر است. نام فرزندان احمدی نژاد به ترتیب مهدی، علیرضا و فاطمه گزارش شده است که هر سه متاهل هستند و جزئیات مختصری در مورد آنها منتشر شده است که در ادامه می خوانید.

مهدی احمدی نژاد پسر بزرگ محمود احمدی نژاد داماد اسفندیار رحیم مشایی است.

علیرضا احمدی نژاد دیگر پسر خانواده با دختر خواهر احمدی نژاد ازدواج کرده است.

دختر محمود احمدی نژاد یعنی فاطمه احمدی نژاد هم ازدواج کرده و همسر مهدی خورشیدی است.

 

این مطالب هم جالبن:

خداداد عزیزی کنار پسر و دختر کره ایش + عکس

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. باسلام انسان باشخصیت از دور مشخص است دکتر احمدی نژاد خانواده ای متین وبا حجاب وبا آبرو دارد که افتخار هر پدری است واقعا حجاب ومتانت خانمش که خواهرم باشد را دیدید دکتر هشت سال رئیس جمهور ایران عزیز بوده وچون اصل ونصب ریشه دار دارند ذره ای خودش را گم نکرده وهمان ساده زیستی ومتانت در وجودشان موج می‌زند از خداوند متعال آرزوی سلامتی وموفقیت خانوادگی برایشان را خواهانم علی عموغلی از تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا