;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سمیرا سیاح بازیگر کارآگاه علوی بعد از مهاجرت در 50 سالگی عین 18 ساله ها+ عکس

سمیرا سیاح بازیگر سینما و تلویزیون که پس از یک مهاجرت ناموفق به ایران بازگشته است، عکسی از خود در آستانه 50 سالگی منتشر نمود و مخاطبان را دچار بهت و حیرت کرد، چهره جوان خانم بازیگر اصلاً شبیه 50 ساله‌ها نیست و گویا او اکسیر جوانی نوشیده و روند پیری معکوس را طی می‌کند.

در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان جدیدترین عکس های وی پس از بازگشت به ایران را منتشر نموده‌ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ماجرای خیانت سید جواد هاشمی به همسر اولش!+ عکس

بازیگر نقش مینا در سریال جدال با سرنوشت در صفحه مجازی خود عکسی را منتشر نمود، تغییر چهره خانم بازیگر در این عکس سوژه کاربران مجازی شد و مورد توجه قرار گرفت، به عقیده برخی از طرفداران فیلم و سریال‌های ایرانی، چهره ی او در این عکس با گذشته بسیار متفاوت است و گویا به جز عمل جراحی بینی از بوتاکس و سایر روش‌های زیبایی استفاده کرده است.

عکس های سمیرا سیاح

سمیرا سیاح3 سمیرا سیاح1 سمیرا سیاح2

مختصر بیوگرافی سمیرا سیاح

سمیرا سیاح بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون متولد آذرماه 1353 است. خانم بازیگر سال‌ها پیش ازدواج کرده و دو فرزند به نام سام و پایا دارد، او در آثاری چون بالاتر از خطر، کاردو پنیر، بازگشت، انتظار، قاب‌های خالی، کاشانه، داستان یک شهر، همسفر، کارگاه علوی 2 و… بازی کرده است.

مدتی پیش عکسی از سمیرا سیاح و شهاب عباسی در یک فیلم قدیمی منتشر شده بود که برخی بر این اعتقاد بودند که سمیرا سیاح و شهاب عباسی با هم ازدواج کرده اند اما این خبر تکذیب شد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا