;
سرگرمی

اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

آزمون شناسایی پیرزن خون آشام: آیا می خواهید میزان هوش خود را به چالش بکشید؟ اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

 این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

تصویر آزمون شناسایی پیرزن خون آشام

آزمون شناسایی پیرزن خون آشام

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این آزمون شناسایی پیرزن خون آشام کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

آیا توانستید درست حدس بزنید؟ برای دیدن پاسخ صحیح به پایین اسکرول کنید!

.

این تست رو از دست نده: معمای کلیسای سنت باسیل: شی شبیه به لامپ را در این منظره بیابید!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پیرزن خون آشام

.

.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پیرزن خون آشام

مادربزرگ سمت چپ یک خون آشام است چون برای غذا، چشم انسان و مخلفات ترسناک آماده کرده است!

این تست رو هم از دست نده: آزمون شناسایی قاتل صحنه کیست؟ فقط آدم های تیزفهم متوجه ماجرا می شون

پاسخ آزمون شناسایی پیرزن خون آشام

این هم جالبه: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

آیا توانستید سریع پاسخ آزمون شناسایی پیرزن خون آشام را حدس بزنید؟ اگر توانستید به شما تبریک می گوییم!بعضی کاربران به دندان تیز دختر سمت راست و یا حتی چشم های قرمز پسر سمت چپ اشاره کرده اند ولی مهمترین مساله وجود چشم در کاسه پسربچه هست که ماریزرگ بچه آن را برایش سرو کرده است.

این آزمون های هوش مانند آزمون شناسایی پیرزن خون آشام می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

آزمون شناسایی پیرزن خون آشام: از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

این مطالب جالب هستند:

این هم جالبه: آزمون شناسایی دزد مخفی: کدام خانواده یک دزد را قایم کرده اند؟!

این هم جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

تست هوش دروغ مجرم و رو کن و مچشو بگیر: کارآگاه چطور فهمید شاهین قاتله؟!

تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ممکنه اون غذا کله پاچه باشه و اون هم چشم یک گوسفند باشه ولی دندان های نیش و تیز دختر بچه اتفاقی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا