;
فرهنگ و هنرهنرمندان

 مرت رمضان دمیر، پسر چشم چران ترکیه که خانواده اش شلوغ پلوغه!

مرت رمضان دمیر بازیگر تلویزیون و سینمای ترکیه در 25 نوامبر 1998 در استانبول به دنیا آمد. او این روزها با سریال چشم چران عمارت به شهرت رسیده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نام: مرت رمضان دمیر
تاریخ تولد: 25 نوامبر 1998
محل تولد: استانبول
قد: 1.79 متر
وزن: 74 کیلوگرم
رنگ چشم: قهوه ای

خواهر و برادر: چهار برادر دارد

حتمن ببینید: یانگوم تکون نخورده!

خانواده مرت رمضان دمیر :

به عنوان کوچکترین برادر از 5 برادر، در روستای شیله استانبول به دنیا آمد و بزرگ شد. مادرش خانه دار و پدرش تاجر است. او تا پایان دبیرستان در شیله زندگی کرد.

سال های کودکی  مرت رمضان دمیر:

اولین بار در 17 سالگی به ایده “من بازیگر می شوم” فکر کرد. «در آن زمان من در کنار برادرم که در دانشگاه دنیزلی تحصیل می کرد زندگی می کردم. همزمان نمایشنامه می خواندم و بازی می کردم.، البته، هملت بود… وقتی این لحظه را به یاد می آورم، در آن لحظه یک کنجکاوی بسیار صادقانه وجود دارد. حدس می‌زنم این اولین باریه که سعی می‌کنم خودم عمل کنم.»

نقطه عطف زندگی مرت رمضان دمیر:

زمانی را که تمام مسئولیت زندگی خود را بر دوش می گیرد نقطه عطف زندگی خود می بیند. حالا وقتی به گذشته فکر می‌کنم، دوره‌ای که تنها زندگی‌ام را شروع کردم، به نظرم رنسانس زندگی‌ام است، وقتی تمام مسئولیت زندگی‌ام را بر دوش خود می‌گیرم، نقطه عطف من است.»

همچنین ببینید: کیوانچ تاتلیتوغ 6 سال از همسرش کوچکتر است و چیزهایی که نمی دانید!

 مرت رمضان دمیر3

اولین قدم برای بازیگری:

مرت رمضان دمیر ماجراجویی تلویزیونیش را با شخصیت «جم» که در سریال «برهنه» (Çıplak) در سال 2020 به تصویر کشیده بود، آغاز کرد. او با کدام پروژه درخشید؟ او با شخصیت «آتش» در سریال Öğretmen (معلم) توجهات را به خودش جلب کرد.

زندگی اجتماعی:

مرت رمضان دمیر وقتی سر صحنه نیست، روزش را گاهی فقط در خواب می گذراند و گاهی با تماشای فیلم می گذراند. “وقتی یک سریال وجود دارد، من فقط روی مجموعه تمرکز می کنم و آن روز هیچ کار دیگری انجام نمی دهم.”

طرز فکر: او دوست دارد به دنبال لحظاتی باشد که در زندگی از آن لذت می برد. به عنوان مثال، چیزی وجود دارد که من آن را دوست دارم و می‌خواهم در آن باشم، اما از نتایجش من مطمئن نیستم یا فکر می‌کنم مسیر بسیار طاقت‌فرسایی است. مهم نیست که بخواهم آنجا باشم، تمام مسئولیت را بر عهده می‌گیرم و تا آخر راه را می‌روم.»

 مرت رمضان دمیر چگونه استایل خود را حفظ می کند:

به بسیاری از رشته های ورزشی مانند بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، شنا و بوکس علاقه دارد و به تغذیه خودش هم اهمیت می دهد.

سریال های تلویزیونی با بازی مرت رمضان دمیر

2022- شاهماران

2022- پسر طلایی

2021- Ölüm Zamanı

2020- Öğretmen

2020- Çıplak

فیلم های سینمایی

2022- بشقاب پرنده

سریال چشم چران عمارت

 مرت رمضان دمیر2: سریال چشم چران عمارت

سریال ترکی چشم چران عمارت با نام ترکی Yali Çapkini اثری جدید با بازی افرا ساراچ اوغلو (Afra Saraçoğlu) و مرت رمضان دمیر (Mert Ramazan Demir) است. این سریال با نام پسر طلایی نیز شناخته می‌شود. ژانر سریال ترکی چشم چران عمارت درام عاشقانه است و در آن ماجراهای مربوط به یک ازدواج اجباری را دنبال می‌کنیم.صحنه‌های این سریال در دو شهر استانبول و غازی عینتاب فیلمبرداری شده‌اند.

داستان سریال چشم چران عمارت

داستان سریال چشم چران عمارت درباره‌ی خانواده‌ی ثروتمند کورهان است. نوه‌ی این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند. پدربزرگ خانواده به این فکر می‌افتد که تنها راهی که برای سر به راه کردن فرید وجود دارد، این است که او با دختری از شهر زادگاهش یعنی غازی عینتاب، ازدواج کند و همین مسئله سبب آشنایی فرید با سیران می‌شود. سیران فرزند دوم کاظم سانلی، یکی از افراد ثروتمند شهر غازی عینتاب است.

شاید برایتان جالب باشد:

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا در سریال ترکی خانواده (Aile)، سریالی درباره روابط سمی!

تام کروز بازیگری فوق العاده اما پدری سنگدل که باور نمی کنید!

بیانسه خواننده معروف 22 کیلو وزن کم کرد! وقتی بیانسه هم از خودش ناراضی میشه!

سریال گرگ و میش دوباره ساخته می شود!

خواهر زاده هانده ارچل توسط مادرش خبرساز شد! آیا رسانه ای کردن بیماری در فضای مجازی کار درستی است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا