;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مریم اوزرلی شوگر مامی شد+ عکس شوهر 18 سالش!!

مریم اوزرلی شوگر مامی شد. این بازیگر زیبای ترکیه ای  که در ایران با نام خرم سلطان به شهرت رسید در جدیدترین کار خود نقش یک زن 38 ساله را بازی کرده که بین او و پسری 18 ساله رابطه ای احساسی شکل می گیرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان جزئیات این سریال و تصاویر جدید مریم اوزرلی را در سن 40 سالگی و در اوج زیبایی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ماجرای خیانت سید جواد هاشمی به همسر اولش!+ عکس

داستان سریال RU | مریم اوزرلی شوگر مامی

سریال RU

سریال “RU” حول محور مسیرهای متقاطع ریان 38 ساله و اوزر 18 ساله در شهری ساحلی در دریای اژه و عشق غیرمنتظره ای است که بین آنها شکل می گیرد.

اوزر یک مرد جوان بسیار باهوش است که مادرش با سرطان مبارزه می کند. از سوی دیگر ریان با همسرش رستورانی به نام «رو» را اداره می‌کند. وقتی اوزر به شهر نقل مکان می کند، ریان به طور اتفاقی با او روبرو می شود و تصمیم می گیرد به او کمک کند. این ملاقات منجر به یک عاشقانه پرشور بین این دو می شود.

بوراک برکای
بوراک برکای در نقش اوزر پسر 18 ساله

با این حال، فاصله سنی 20 ساله و گذشته آنها باعث پیش داوری در مورد عشق ریان و اوزر می شود. با وجود این چالش ها، این زوج سعی می کنند با نیروی شور و اعتقاد خود به یکدیگر بر این موانع فائق آیند.

بازیگران اصلی سریال RU

مریم اوزرلی، شوال سام، بوراک برکای، ظفر آلگوز، هیرا کویونجواوغلو و… از جمله بازیگرانی هستند که ایفای نقش می کنند.

تصاویر جدید مریم اوزرلی شوگر مامی در سریال RU

مریم اوزرلی شوگر مامی1 مریم اوزرلی

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا