;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مسی در عربستان: چشم و هم چشمی خانواده مسی با رونالدو، راه افتادن رفتن عربستان!

مسی در عربستان: احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان عکس‌هایی از لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین را به همراه خانواده اش در جریان سفرش به عربستان سعودی به اشتراک گذاشت. پس از حضور رونالدو در عربستان و النصر شایعات زیادی مبنی بر حضور مسی در عربستان هم منتشر شد. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: سریال نیوکمپ و بازیگران مجردش و نکات جالبی که نمی دانید!

تیم الهلال عربستان پیشنهاد هایی نجومی را برای ابرستاره آرژانتینی ارسال که کرد. حالا و پس از همه این حواشی لیونل مسی و خانواده اش به عربستان سفر کردند و این بازیکن تصاویری از تفریحشان در ریاض را در فضای مجازی منتشر کرده است تا شایعات حضور او در لیگ عربستان پر رنگ تر شود.

وزیر گردشگری عربستان گفت: خوشحالم از حضور مسی و خانواده اش در عربستان سعودی تا از مقاصد مختلف گردشگری ما لذت ببرند. ما از بازدیدکنندگانی از کشور‌های مختلف جهان استقبال می‌کنیم تا از سفری بی نظیر به عربستان لذت ببرند.

شاید جالب باشه: سریال پسران برتر از گل را اگر نوجوان در خانه دارید خانوادگی ببینید!

مسی در عربستان و خوشگذرانی با خانواده

مسی در عربستان2

وزیر گردشگری عربستان سعودی در توئیت های دیگری نیز تصاویری از مسی و خانواده اش منتشر کرد که در حال لذت بردن از آفتاب و مناظر عربستان سعودی اند.

تصاویر حضور این فوتبالیست در عربستان سعودی پس از آن منتشر می شود که او در حساب های خود در رسانه های اجتماعی، عکسی از مناظر طبیعی این کشور منتشر کرد. عکسی که از همکاری مسی با پروژه ویزیت سعودی، نشان تبلیغاتی وزارت گردشگری عربستان سعودی حکایت داشت.

فوتبالیست باشگاه پاری سن ژرمن که در رسانه های اجتماعی صدها میلیون دنبال کننده دارد، عکسی از نخلستان های عربستان سعودی منتشر کرد ودر توضیح آن نوشت: چه کسی فکر می کرد عربستان این همه سرسبزی دارد؟ مشتاق ام که شگفتی های غیر منتظره آن را کشف کنم.

مسی ماه مه گذشته نیز برای حضور در رویداد فصل جده(جشنواره ساحلی جده) به عربستان رفته و تصویری از خود در قایق در حال تماشای غروب خورشید منتشر کرده بود. او همچنین از بخش هایی از شهر قدیمی جده که یک مکان باستانی است، بازدید کرد. معرفی گنجینه های طبیعی و فرهنگی به گردشگران خارجی و داخلی بخشی از اهداف چشم انداز 2030 عربستان سعودی است.

شاید برایتان جالب باشد:

ماجرای لال شدن لیندا کیانی و دغدغه وجود خدا از زبان خانم بازیگر که تا به حال نشنیده اید!

باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

هما قریشی مدل و بازیگر معروف هندی در بالیوود چه می کند؟

خشم رونالدو: اگر مسی به الهلال بیاید عربستان را ترک می کنم!

باورتون میشه سوسانو جومونگ از شوهرش بزرگتره+ عکس شوهرش

بی تی اس و حقایقی جالب از اعضای آن که نمی دانید! شلخته ترین فرد را می شناسید؟

تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

علی ضیا مجری خوشتیپ ایران: من بچه جنوب شدم رفت!

صبا راد، مجری خاص و جذاب مانند لیدی گاگا درخشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا