;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مهدی نصرتی بازیگر سریال سوران با چهره بدون گریم یه آدم دیگه هس+ عکسهای جدیدش

مهدی نصرتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که سال ها در این حوزه کار کرده است و حتی مدتی هم از بازیگری کناره گیری کرده و مجدد به این حوزه بازگشته است، این بازیگر حالا بعد از مدت ها چهره اش در سریال سوران شناخته شده است. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مهدی نصرتی بازیگر را بخوانید و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی مهدی نصرتی

مهدی نصرتی، متولد دهه شصت، بازیگر و دانش آموخته رشته بازیگری است. مهدی نصرتی در فیلم لباس شخصی در نقش یاسر خوش درخشید و با بازی در این فیلم حضور در جشنواره فجر سال ۹۸ را در کارنامه خود ثبت کرد.

مهدی نصرتی بازیگر از اوایل دهه هشتاد کار هنری را در تئاتر و کارهای نمایشی و کار برای کودکان و عکاسی فیلم شروع کرد و این فعالیت در دوران دانشجویی به اون گرفت.

مهدی نصرتی بازیگر1
مهدی نصرتی بازیگر سریال سوران

مهدی نصرتی اما بعد از مدتی در اواخر دهه هشتاد به دلیل اوضاع و مشغله کاری از بازیگری کناره گرفته و کم کار شد.مهدی نصرتی بار دیگر از اوایل دهه نود دوباره فعالیت های هنری را از سر گرفت و اولین بازی خود را در تله فیلم و چند فیلم کوتاه بازی کرد.

مهدی نصرتی در نقش سوران

مهدی نصرتی بازیگر سوران
مهدی نصرتی بازیگر سریال سوران

زمانی که به کار دعوت شدم قرار نبود در نقش اصلی بازی کنم، اما بعد از مدتی تمرین عوامل تصمیم گرفتند که من نقش اصلی را بازی کنم که بسیار سخت و طاقت فرسا بود، اما با راهنمایی کارگردان و کمک ها و فیلم های مستند که در اختیارم قرار گرفت، توانستم این نقش را اجرا کنم.وی در آثاری همچون «لباس شخصی»، «کوچه ملی»، «روشنایی دشت»، «وعده دیدار» به عنوان «بازیگر»، «گروه خدمات» و فیلم سینمایی دربست.

شروع بازیگری مهدی نصرتی

ایشان با سابقه بیش از یک دهه کار هنری با بازی در فیلم لباس شخصی وارد سینما شد که نقش اصلی و مهمی را در کاراکتر یاسر بازی کرد که این فیلم در جشنواره فجر ۹۸ به نمایش درآمد.فیلم سینمایی لباس شخصی به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم اکران شد.

مهدی نصرتی بازیگر2
مهدی نصرتی بازیگر سریال سوران

سریال سوران

سوران (سریال ایرانی) در ژانر درامِ سیاسی- تاریخی به کارگردانی سروش محمدزاده، تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و نویسندگی عباس ریاحی است که در تهران، یاسوج و کردستان تصویربرداری شده است. سوران از ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ تا ۱۹ مرداد چهارشنبه و پنجشنبه ها از شبکه یک پخش شد. این سریال در مرکز سریال سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده‌است.

این سریال اقتباسی از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب است؛ تیتراژ پایانی این سریال را محمد معتمدی خوانده است. همچنین این سریال آخرین حضور کامل حسام محمودی قبل مرگ بوده است.

مهدی نصرتی بازیگر3

 داستان سریال سوران

سرگذشت “سوران”، جوان آزاده‌ کُردی را در التهابات دهه ۵۰ منطقه کردستان به تصویر می کشد که هیچ‌گاه تسلیم نمی شود.

در خلاصه داستان آن آمده است:

-همین الانم باورم نمیشه، همش می‌گم نکنه یه خواب شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم…؟! – خواب نیست همه چی عین واقعیته. من و تو و بچه‌هامون…

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا