;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره مهتاب دلنوازان بعد 15 سال و عکسای لاکچری کنار شوهرش!

تغییر چهره مهتاب دلنوازان: سمانه پاکدل (زادهٔ ۲۶ مهر ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشتهٔ هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبرو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

این هم جالبه: 6 مجری مشهور صدا و سیما که در جوانی فوت کردند + عکس و معرفی

تغییر چهره مهتاب دلنوازان

تغییر چهره مهتاب دلنوازان 1 تغییر چهره مهتاب دلنوازان 2

این هم جالبه: همسر پژمان جمشیدی و تصاویر جالب کنار خواهرش + عکس و بیوگرافی

تصاویر سمانه پاکدل کنار شوهرش هادی کاظمی

هادی کاظمی (متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵) بازیگر اهل ایران است. وی با بازی در سریال شب‌های برره ساختهٔ مهران مدیری به شهرت رسید و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می‌توان به قهوه تلخ، سال‌های دور از خانه، قبلهٔ عالم و علی‌البدل اشاره نمود. وی در فیلم‌های سینمایی مثل فسیل، بخارست و مجموعهٔ نمایش خانگی مثل آنتن و اکازیون نیز هنرنمایی کرده است.

داستان سریال دلنوازان

رعنا دو فرزند به نام بهزاد و ستایش دارد که از همسر سابق او اتابک سپهری هستند. در 24 سال قبل ستایش بر اثر منفجر شدن آبگرمکن در کودکی بینایی خود را از دست می دهد و بعد از مدتی ربوده می شود.

با گذشت سال ها همچنان در فراق دخترش ناراحت و غمگین است. او سال ها پیش از اتابک جدا شده است و با جهان ملکپور ازدواج کرده است. او بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و اخرین کسی که ادعا کرده است ستایش است در آزمایش موفقیتی به دست نیاورد. رعنا برای همسر پسر خود بهزاد دختر عمه اش مهتاب را در نظر گرفته است. او پس از مدتی بهزاد مهتاب را فراموش کرده و با یلدا ازدواج میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا