;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس عروسی و ماه عسل مرجان سلحشوری تکواندوکار ایرانی+بیوگرافی

مرجان سلحشوری تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران متولد 21 مهر 1375 در اصفهان بوده و دارای قد 160 سانتیمتر است اما دارای مدال طلای پومسه انفرادی در سال 2013 و مدال نقره پومسه تیمی میکس 2013 می باشد.

مرجان سلحشوری همچنین در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا مدال نقره و هانگژو 2022 مدال برنز پومسه انفرادی را کسب کرده است. او در بازی های داخل سالن آسیا 2017 مدال طلا کسب کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مرجان سلحشوری و تصاویر عروسی او و همسرش را ببینید. با گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تصاویر امیر کاظمی مازیار لیسانسه ها و زن بزرگتر از خودش+ بیوگرافی

بیوگرافی مرجان سلحشوری و همسرش

مرجان سلحشوری تکواندوکار بختیاری و ملی پوش تیم ایران در سال ۱۳۷۵ در لنجان اصفهان به دنیا آمده و عضو باشگاه ایران زمین در شهرستان لنجان می باشد. او متاهل بوده و در سال 1402 ازدواج کرده است.

مرجان سلحشوری2 مرجان سلحشوری1

این هم جالبه: نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در پایتخت و زندگی لاکچری در خارج + عکس و بیوگرافی

مرجان سلحشوری3 مرجان سلحشوری4

زندگی شخصی

وی در رشته شیمی تحصیل می کند و دوست دارد در آینده مرتبط با رشته تحصیلی خود کار کند و از آرزوهای مهمش حضور در مسابقات المپیک می باشد.

وی قهرمان تکواندو پومسه جهان است که در ۱۵ تا ۱۷ سالگی در بخش انفرادی توانست اولین مدال طلای تیم ملی ایران را در اندونزی کسب کند.

مرجان سلحشوری میگوید ورزش حرفه‌ای را از زمان 10 سالگی و به واسطه خواهر بزرگ‌ترم فعالیت در رشته تکواندو را آغاز کردم و بعد از گذشت چند سال در بخش پومسه به صورت حرفه‌ای کار کردم، از سال 2012 در تیم ملی حضور دارم. 3 خواهر هستیم، کلاس زبان می‌رفتیم اما آن را رها کردیم و بعد از آن خواهرهایم به تکواندو رفتند که من ژیمناستیک را انتخاب کردم، بعد از یک سال من هم به تکواندو رفتم؛ از 10 سالگی تکواندو را شروع کردم و بعد از 5 سال فعالیت در این رشته وارد تیم ملی شدم، از سال 2012 هر سال در اردو‌های تیم ملی شرکت کردم و به مسابقات مختلف اعزام شدم.

بیشتر بخوانید: رایان سرلک کاوه سریال زیرخاکی با پدر و مادر واقعیش+ عکس و بیوگرافی

شروع ورزش

مرجان سلحشوری تکواندوکار جوان ایرانی از ۱۰ سالگی کارش را در تکواندو شروع کرده و خواهر بزرگترشد نیز یکی از تکواندو کاران فعال و مشهور می باشد.

مرجان با رعایت حجاب کامل در این مسابقات شرکت می کند عقیده دارد : من همیشه حجابم را رعایت می‌کنم. در واقع اگر حجاب نداشته باشم احساس خوبی ندارم. این مشکلی برای حضورم در مسابقات ایجاد نمی‌کند.

مرجان سلحشوری میگوید 15 مدال آسیایی و جهانی در پومسه دارم، طلای قهرمانی آسیا 2014 را کسب کردم و همان سال بهترین بازیکن آسیا شدم، همچنین برنز مسابقات جهانی 2016 دارم که فکر می‌کنم از مهم‌ترین مدال‌های من بوده است.

عکس های مرجان سلحشوری

مرجان سلحشوری به مقام نایب قهرمان رشته تکواندوی پومسه در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نائل شد و مدال نقره را از آن خود کرد‌.

وی پس از پایان مسابقات و کسب مدال نقره سطح مسابقات خیلی بالا بود و به دلیل تک حذفی بودن در واقع هر مسابقه برای ورزشکاران شرکت‌کننده حکم فینال را داشت چون اگر می‌باخت از دور مسابقات کنار می رفت.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیتا ثمری بازیگر نقش تاما ندیمه زلیخا بعد از 15 سال مربی شنا شده+ عکس و بیوگرافی

بازیگر کودکی اوشین بعد ۴۰ سال چه خانوم با شخصیتی شده+ عکس و بیوگرافی

بازیگران خردسال قدیم الان چه کاره اند و چه شکلی شده اند؟

دعوای ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده!

مکالی کالکین بازیگر کوین تنها در خانه در 44 سالگی+ بیوگرافی و عکس زن جذابش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا