;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش سروش در لحظه گرگ و میش 37 ساله و مجرد!+ عکس های جدید در چین!

نیما نادری بازیگر نقش سروش در سریال گرگ و میش در تاریخ 13 آبان ماه 1366 در تهران متولد شده است. پدر نیما نادری از اهالی دنیای هنر است ولی به گفته خودش ورودش به بازیگری به واسطه موقعیت پدر نبوده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی نیما نادری و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بیوگرافی کامل پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش و کار مدلینگ!+ عکس

بیوگرافی نیما نادری

نیما نادری صاحب یک برادر بود که متاسفانه چند سال پیش در سن جوانی و براثر بیماری سرطان درگذشت. وی پسر علیرضا نادری نویسنده و کارگردان معروفی است که در کارنامه خود، آثاری همچون در مسیر زاینده‌رود، کیفر و میوه ممنوعه دارد.

پدر نیما نادری
علیرضا نادری پدر نیما نادری
نیما نادری
نیما نادری با پدر و برادر مرحومش

 

ازدواج و همسر

بازیگر نقش شوهر یاسمن در گرگ و میش هیچ عکس و توضیحی در مورد وضعیت تاهل خود منتشر نکرده است و ظاهرا آقای بازیگر مجرد است.

نیما نادری لحظه گرگ و میش3

نویسندگی

علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما نادری در حرفه‌ی نویسنده، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است. به گفته خودش تمرکز اصلی اش روی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه است. البته بازیگری هم برایش اولویت هایی دارد. نوشتن برای نیما نادری در رأس قرار دارد و درک سختی ها در نوشتن و سپس لذت بردن از آن را دوست دارد.

عکس های نادری در دیوار چین

نیما نادری2 نیما نادری لحظه گرگ و میش2

 آیا بیشتر دوست دارد در سینما بازی کند یا تلویزیون:

برایم هیچ کدام فرقی ندارد. دوست دارم در کاری حضور داشته باشم که در راستای حق باشد و شرافت داشته باشد. هر کاری که فضایی سالم و خوب داشته باشد، برایم دلپذیر است.

نیما نادری1

نام و اعتبار پدر:

او که فرزند علیرضا نادری فیلمنامه نویس است، درباره استفاده از نام و اعتبار پدرش برای حضور در کارها نیز گفت: من بیشتر تلاش کرده ام که از پدرم یاد بگیرم و خودم را زیر بیرق و سایه تمام کسانی می بینم که در فعالیت و کار خود حرفه ای هستند و می توانند به من چیزی آموزش بدهند.

من خودم را زیر سایه اکبر رادی و بهرام بیضایی و سایر اساتید می بینم. قطعا پدرم نیز تاثیر زیادی روی من داشته است به خصوص در کارهای نمایشی.

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا