;
سرگرمی

تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

تست هوش تصویری پرستار: حدود 5 نفر از هر ده نفر در پاسخ دادن به این تست هوش دچار خطا می شود. همه چیز آن طور که به نظر می آید نیست. شما باید قدرت تجزیه و تحلیل بالایی داشته باشید و تمامی جوانب را به درستی بسنجید.

در تست هوش تصویری پرستار، سه خانوم پرستار دیده می شوند. یکی از آن ها انسان نیست و شما باید به مدیریت بیمارستان کمک کنید تا او را پیدا کند. وگرنه به بیماران آسیب جدی وارد خواهد شد.

خب به نظر شما کدام خانوم پرستار انسان نیست؟ چرا؟

جالب است ببینید: تست شخصیت قفل صفحه نمایش موبایل شما چطوری باز می شود؟ خودتو بیشتر بشناس!

تست هوش تصویری پرستار

مدت زمان پاسخ دهی به این معماها محدود است. شما باید در 10 ثانیه دلیل منطقی و خلاقانه ای برای این معماها داشته باشید.

جالب خواهد بود: آزمون هوش اشتباه: یک ایراد در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید این خطا کجاست؟ افراد تیزبین بلافاصله متوجه می شوند!

.

.

.

تست هوش های تصویری باعث تقویت نبوغ، خلاقیت و ذکاوت شما می شوند و به شما یاد می دهند که پدیده ها را به گونه ای غیر معمول و خاص ببینید. این موضوع از شما آدمی فان، نابغه و زیرک می سازد.

خب وقت شما به پایان رسیده برای دیدن جواب تست هوش تصویری پرستار با پایین صفحه مراجعه کنید

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری کودک فیک:کدوم یکی خودش رو به جای بچه جا زده؟ اگر تیز و زرنگ هستی دلیلش رو هم بگو

.

.

.

.

از دست ندهید: معمای تصویری زوج عاشق: یکی از این زوجای عاشق داره دسته گل به آب میده! اگه گفتی چی؟!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: اگر نابغه هستی با یک نگاه جواب آزمون ریاضی چالشی پرنده را پیدا کن!

جواب تست هوش تصویری پرستار

زن سمت راست دستانش تاول زده و چشمان او هم سفید رنگ است. او احتمالا توسط زامبی گاز گرفته شده است.

پرستار وسطی پایش مصنوعی است و پرستار سمت چپ هم برای هالووین خودش را شبیه خون آشام ها درست کرده است. اگر به عکس پشت سر او دقت کنید یک کدو حلوایی و نوشته هالووین می بینید.

شاید جالب باشد: تست هوش آتش نشان کلاهبردار کیه؟ کدومشون شیاده و خودشو الکی جا زده؟!

جواب تست هوش تصویری پرستار

شاید جالب باشد: تست شخصیت کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق جهان بین بگوید چه شخصیتی دارید!

مجله  گفتنی هر روز در بخش  سرگرمی انواع تست ها و معماهای جذاب را به اشتراک می گذارد. اگر می خواهید بعد از گذشت ماه ها، باهوش و زیرک شوید حتما از تست های این سایت دیدن کنید و آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید!

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

تست هوش تصویری پرستار:معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

از دست ندهید: از کدوم تصویر خوشت میاد؟ تست روانشناسی جالبی که کولاک کرده! بهت میگه باید تو سال جدید چیکار کنی!

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

همچنین ببینید: تست شخصیت سنگ قیمتی: یکی از این سنگ های زیبا رو انتخاب کن تا یه پیام مهم دریافت کنی!

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

تست هوش تصویری پرستار:دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

شاید جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

مزایای حل معما برای ذهن

تست هوش تصویری پرستار:همون‌طور که می‌دونین با حل معما، درک ما نسبت به محیط اطرافمون بیشتر میشه و به جزئیات توجه خیلی بیشتری می‌کنیم. اگر بخوایم خیلی علمی این موضوع رو بشکافیم، بحث خیلی گسترده‌ای پیش رو داریم.

به همین خاطر، مهم ترین تاثیراتی که حل معما بر روی ذهن و حافظه‌ی شما می‌گذارد، اشاره می‌کنیم:

حل معما باعث تقویت حافظه شما می‌شود.
مهارت شما را در حل مسائل افزایش می‌دهد
تمرکز شما را بالاتر می‌برد.
باعث افزایش آرامش و کاهش استرس در بدن شما می‌شود.

از دست ندهید: کدوم والدین تو دیوانگی کره مریخم رد کرده؟! نوابغ بگویند!

اثر معما بر تقویت حافظه

تست هوش تصویری پرستار:معما یکی از بهترین راه ها برای فعال نگه داشتن مغزمونه. تمام فعالیت‌هایی که در طول روز انجام میدیم، باعث افزایش توان مغز ما میشه. مغز ما باید همیشه تحرک داشته باشه و بهترین گزینه برای این کار، حل‌کردن معماست.

ما با انجام یک سری تمرینات ساده، می‌تونیم ذهنمون رو درگیر کنیم و قابلیت‌های مغزمون رو افزایش بدیم. برای این کار، حل معما بهترین کاریه که می‌تونیم انجام بدیم.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش تصویری چالشی: مامان و بابای این گل پسر کدوم هست؟

افزایش مهارت استدلال با طراحی معما

قطعاً هممون توی زندگی با مسائلی مواجه شدیم که ذهنمون رو درگیر کرده؛ اما مهم اینه که بتونیم مسئله‌هایی که باهاش مواجه می‌شیم رو حل کنیم. حل معما مهارت استدلال رو در ما تقویت می‌کنه.

با توسعه‌ی این مهارت، می‌تونیم موقع مواجه شدن با چالش‌های روزمره، بهترین راه‌حل رو انتخاب کنیم. معما باعث رشد مهارت تفکر منطقی در ما می‌شه و ضریب هوشی‌مون رو افزایش میده.
البته علاوه بر مهارت استدلال برای فعال کردن قسمت‌های خاصی از مغز می‌شه تعدادی از معماها رو به کار برد. مثلاً جدول کلمات متقاطع نواحی مربوط به زبان رو توی مغز فعال می‌کنن و معماهایی که جنبه‌های تفکر منطقی دارن به قدرت پردازش منطقی شما رو بالا می‌برن.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

افزایش تمرکز با حل معما

تست هوش تصویری پرستار:معما باعث میشه کمی تیزبین‌تر باشیم و زمان مواجهه با مسائل تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتونیم به جواب درست برسیم، چرا که زمان حل معما، باید به تک‌تک جزئیات توجه داشته باشیم.

حل کردن معما ارتباط بین سلول‌های مغزی رو افزایش میده که باعث میشه سرعت مغز ما برای حل مسائل افزایش پیدا کنه. به همین خاطر معما بهترین گزینه برای بهبود حافظه کوتاه مدته.

جالب است: تست هوش تصویری راستگو: اگر زرنگ هستی بگو کدوم یکی واقعا راست میگه؟

افزایش آرامش و کاهش استرس

همه ما توی زندگی با چالش‌هایی مواجه شدیم. تمرکز روی این چالش ها باعث میشه آرامشون رو از دست بدیم و دچار استرس بشیم. نکته جالبی که وجود داره، اینه زمانی که داریم معما رو حل می‌کنیم تمام مشکلات و مسائل زندگی رو فراموش می‌کنیم.

زمانی که از ذهن استفاده می کنیم افکار منفی کمتر به ذهنمون هجوم میاره. در نتیجه حل معما میتونه یکی از راه های خلاص شدن از دست استرس‌های روزانه باشه.

شاید جالب باشد: معمای تصویری اسکله: فقط افرادی که هوش محاسباتی دارن ایراد این تصویرو می فهمن!

نظریه‌ی دانسی در رابطه با حل معما

دانسی میگه:

معما با کلمات، عددها و شکل‌ها بازی می‌کنه، طوری که ما رو وادار می‌کنه راه حل‌هایی رو که پنهون می‌کنه کشف کنیم.

دانسی معتقده که ما درگیر یه شکار ذهنی برای به‌ دست آوردن یه چیزی هستیم، دقیقا مثل یه کارگاه توی یه داستان مرموز یا دانشمندی که دنبال دلیل یه پدیده می‌گرده.

معماها نسخه‌های کوچکی از یه جستجو برای درک هستن. معما نواحی مختلفی از مغز رو تحریک می‌کنه که باعث کشف و احساس رضایت در زمان میشه.

زمانی که به کمک سرنخ‌ها به جواب درست می‌رسی، حس خوبی رو تجربه می‌کنی. حس رضایتی که تا مدت‌ها می‌تونه سرکیف بیارتت!

جالب است: تست شخصیت کف بینی: کف دستت نشون می ده کدوم عنصری و استعدادت تو چه شغلیه!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت عشق سابق: آیا هنوز به عشق سابق خود فکر می کنید؟

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا