;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پاول دورف مالک تلگرام و همسرش + عکس

پاول دورف متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۸۴ در روسیه، موسس تلگرام است. فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان شناسی از دانشگاه سن پترزبورگ می باشد که تاسیس سایت پیگاه داده برای دانشجویان به تاسیس بزرگترین پلتفرم اجتماعی جهان رسید. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصویر همسر پاول دورف را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

پاول دورف

او با ۱۷۸ سانتی متر قد ۷۴ کیلوگرم وزن دارد و به صورت حرفه ای بدنسازی کار می کند.

پاول دورف1

خانواده و اصالت

پاوِل والِریویچ دورُف روز ۱۸ مهر ۱۳۶۳ در شهر لنینگراد (سن پترزبورگ کنونی) روسیه به عنوان فرزند دوم در خانواده ای فرهیخته به دنیا آمده است.

پدربزرگ اش «سیمیون پتروویچ» پیاده نظام ستاد ۶۵ روسیه بود که در جنگ جهانی دوم هم حضور داشت و نشان ستاره سرخ جنگی را دریافت کرده است.

پدرش «دکتر والری دورف» دکترای علوم زبان شناسی و نویسنده بسیاری از مقالات دانشگاهی است و از سال ۱۹۹۲ رئیس گروه زبان شناسی دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ بوده است. مادرش البینا الکساندرونا دوروا تحصیل کرده دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ بوده و در کار تجارت است و تنها یک برادر دارد.

ازدواج و فرزندان

به دلایل امنیتی و تحت فشار نگرفتن، هیچ وقت در مورد روابط شخصی خود حرف نزده اس، اما سایت های روسی از Daria Bondarenko به عنوان همسر او نام می برند.

پاول دورف و همسرش
پاول دورف و همسرش

۱۰۰ فرزند بیولوژیکی دارم

۱۵ سال پیش یکی از دوستانم به من مراجعه کرد و با درخواستی عجیب گفت که او و همسرش به دلیل مشکل ناباروری نمی توانند بچه دار شوند. آنها از من خواست در یک کلینیک اسپرم اهدا کنم تا بچه دار شوند.

رئیس کلینیک به من گفت که اسپرم های اهدایی باکیفیت کم است و وظیفه ی مدنی من ایجاب می کند که اسپرم بیشتری برای کمک به زوج های نابارور به صورت ناشناس اهدا کنم. تا سال ۲۰۲۴ فعالیت های اهدایی ام به بیش از ۱۰۰ زوج در ۱۲ کشور کمک کرد تا صاحب فرزند شوند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا