;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پسر محمد حسین میثاقی مجری ورزشی+ عکس

پسر محمد حسین میثاقی: محمد حسین میثاقی مجری ورزشی صدا و سیما که اخیرا با حواشی مختلفی در فضای مجازی روبرو بوده است، قاب پدر و پسر زیبایی را منتشر نمود که در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مشاهده می کنید.

از آن جایی که تنها عکس های خانوادگی منتشر شده در اینستاگرام میثاقی به عکس های او و پسرش محدود می شود و تا به حال تصویری از همسرش منتشر نشده، اغلب به این جنس قاب های او عنوان خانواده هم داده می شود. با مجله گفتنی همراه باشید.

پسر محمد حسین میثاقی

پسر محمد حسین میثاقی

محمد حسین میثاقی مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال متولد 13 مهر 1365 در کرج است، مادرش خانه دار و پدرش فرهنگی بوده که چند سال پیش فوت کرده است و یک برادر و چهار خواهر بزرگتر از خود دارد. محمد حسین میثاقی ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام سام دارد که متولد 28 بهمن 96 است.

شهرت محمد حسین میثاقی در کنار عادل فردوسی پور با گزارش و حاشیه های برنامه 90 شروع شد، او سپس در قامت مجری در سری سوم برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور جایگزین حمید محمدی شد و به اوج شهرت رسید.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا