;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

8 راز جذابیت زنان کره ای برای داشتن پوستی صاف و شفاف!

راز جذابیت زنان کره ای: زنان کره ای به خاطر پوست بی عیب و نقص خود در سراسر جهان شهرت فراوانی دارند. آن ها با اندام ظریف، موهای براق مشکی و به خصوص پوست درخشان و صاف خود در دنیای مد و زیبایی همیشه در جایگاه بالایی قرار دارند.

البته این شهرت به لطف روتین پوستی است که آنها پیروی می کنند. اگر می خواهید پوست شما نیز مانند کره ای ها همیشه بدرخشد این ۸ راز زیبایی آن ها از دست ندهید. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی با راز جذابیت زنان کره ای آشنا شوید.

این هم جالبه: آرایش نوروزی متین ستوده؛ عید امسال اینجوری آرایش کنید+ ویدیو

راز جذابیت زنان کره ای

راز جذابیت زنان کره ای2

این هم جالبه: عکس های نیوشا ضیغمی بدون آرایش را از دست ندهید!

آیا می‌خواهید بدانید راز جذابیت زنان کره ای چیست؟ پوست زیبای زنان کره ای توجه شما را هم به خود جلب کرده است؟ این توجه شاید به قدری عمیق است که مانند بسیاری دیگر از افراد دوست دارید از راز این زیبایی منحصربه‌فرد مطلع شوید.

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا پوست دختران کره ای تا این اندازه بی عیب و نقص است؟ درست است که بخش زیادی از این کیفیت می‌تواند نشأت گرفته از ژنتیک مردمان این سرزمین باشد.

اما بدون شک عوامل دیگری هم در این بین وجود دارند که دانستن آن‌ها ممکن است برای پوست سایر نژادها هم بسیار مفید باشد. اگر شما هم روی پوست خود حساسیت زیادی دارید، بد نیست با دلایل زیبایی و جوانی پوست کره‌ ای‌ ها آشنا شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم مفیده: زیبایی پوست در ماه رمضان که تا حالا نمی دونستی!

1. مرطوب کردن پوست

راز جذابیت زنان کره ای، زنان در کره مرطوب کننده را روی نوک انگشتان خود می گیرند و برای چند ثانیه روی صورت خود ماساژ می دهند تا جذب صورت شود. سپس آن را روی تمام صورت خود در جهت رو به پایین اعمال می کنند.

راز جذابیت زنان کره ای3

این هم جالبه: شامپوی نمکی: اگه موهات چربه و می ریزه+ طرز تهیه و روش مصرف

2. داشتن روتین پوستی

راز جذابیت زنان کره ای، خانم های کره ای از روش 4-2-4 پیروی می کنند. در این روش باید صورت خود را با روغن پاک کننده به مدت ۴ دقیقه تمیز کنید، سپس با شستشوی صورت حدود دو دقیقه صورت خود را ماساژ دهید و در نهایت ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد بشویید، حدود چهار دقیقه باید ادامه داشته باشد. این تکنیک نه تنها صورت شما را تمیز می کند بلکه تمام منافذ باز را نیز می بندد.

3. استفاده از ماسک صورت

راز جذابیت زنان کره ای، محصولات زیبایی کره ای اغلب از پودر پیله کرم ابریشم برای سفید کردن پوست استفاده می کنند. در حالی که ممکن است این ماده عجیب و غریب در دسترس نباشد، می توانید آن را با یک ماسک خانگی جایگزین کنید. فقط سفیده تخم مرغ و عسل را با هم مخلوط کنید و هفته ای یکبار روی صورت خود بمالید.

راز جذابیت زنان کره ای4

این هم جالبه: پاک کردن لاک ناخن بدون استون؛ موقعی که لاک پاک کن نداری!

4. ورزش دادن عضله های صورت

زنان در کره برای ورزش ماهیچه های گونه خود ده بار در روز شعار “Ma Me Mi Mo Mu” سر می دهند. آنها همچنین عضلات صورت خود را کش می دهند و نفس عمیق می کشند تا مطمئن شوند که در روزی که وارد ۴۰ سالگی می شوند پوست شان شل نمی شود.

5. مراقبت از پوست گردن

راز جذابیت زنان کره ای، وقتی گردن تان تیره باشد چهره درخشان چه فایده ای دارد؟ پوست گردن به اندازه پوست صورت شما حساس است. به همین دلیل است؛ باید روزانه با کرم گردن تغذیه شود. زنان کره ای اما یک گام فراتر رفته اند. آنها نه تنها کرم را روی گردن خود می زنند، بلکه آن را تا انتهای دکلته خود استفاده می کنند.

این مطلب هم جالبه: برای آسیب کمتر به پوست، پاک کننده آرایش طبیعی در خانه بساز + آموزش

6. خواب و تغذیه سالم

راز زیبایی که تمام دنیا به آن اعتقاد دارند و از آن پیروی می کنند، نوشیدن آب فراوان و خوردن غذاهای سالم است. کره ای ها تمایل دارند غذاهایی بخورند که محتوای سدیم کمی دارند زیرا به حفظ سطح آب در بدن آنها کمک می کند. آنها همچنین هر بار که از روی صندلی خود بلند می شوند، به صورت خود آب سرد می پاشند، یک لیوان آب می نوشند.

تغذیه سالم چیست

7. ضربه به پوست با نوک انگشت

راز جذابیت زنان کره ای، کره ای ها تونر خود را با نوک انگشتان خود به پوست خود می زنند زیرا معتقدند که این روش منجر به جذب بهتر می شود. به لطف این رازهای زیبایی، زنان کره ای پوستی بی عیب و نقص دارند. اکنون که در مورد راز زیبایی آنها می دانید، می توانید پوستی نرم، لطیف، زیبا و درخشان داشته باشید.

8. استفاده از کرم روز و شب

راز جذابیت زنان کره ای، پوست شما در طول روز نیازهای متفاوتی دارد. صبح ها و بعد ازظهرها نیاز به محافظت در برابر نور خورشید دارد، اما پس از غروب شب، نیاز به تغذیه با روغن های ضروری دارد. به همین دلیل است؛ آنها روی یک مرطوب کننده جداگانه روز و شب خیلی حساب می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا