;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کاملترین معرفی بازیگران سریال زیرخاکی ۴ + عکس

سریال زیرخاکی ۴ محصول سال ۱۴۰۲به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا با حضور جمیع از چهره های کمدی سینم و تلویزیون ایران است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به معرفی بازیگران سریال زیرخاکی ۴ پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال زیرخاکی ۴

در فصل چهارم این سریال، شاهد سفر فریبرز به خارج از کشور خواهیم بود، او که در جست وجوی گنج به سفری پرماجرا می رود با چالش ها و اتفاقات طنز و هیجان انگیزی روبه رو می شود.

این هم جالبه: تغییر قیافه ریحانه پارسا از ایران تا ترکیه+ زندگی و عکس های شخصی

زمان پخش

فصل چهارم سریال زیرخاکی از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با اولین روز ماه رمضان از ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن شبکه یک می رود و تکرار آن ساعت ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۵:۰۰ روز بعد می باشد.

پژمان جمشیدی (فریبرز) بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-1

پژمان جمشیدی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران، دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران بوده که فعالیت خود را با فوتبال شروع کرد و بازیکن سابق تیم پرسپولیس بود.

بازیگری را از سریال «پژمان» سال ۱۳۹۳ شروع کرد و با فیلم خوب بد جلف در سال ۱۳۹۴ درخشید. در سال ۱۴۰۲ خبر غیر رسمی ازدواج او منتشر شد و می گوید زمانی که فوتبال بازی می کرد آقای شاهرخ بیانی را خیلی دوست داشت و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

ژاله صامتی (پریچهر) بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-2

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد که با کار تئاتر دانشجویی تئاتر را آغاز کرد.

سال ۷۲ در فیلم «دت یعنی دختر» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۸ تجربه موفقی در سریال «آژانس دوستی » بدست آورد و بجز بازیگری کارگردان تئاتر و متولی مدرسه بازیگریست. مدت هاست با آقای ایرج سنجری ازدواج کرد، این زوج صاحب دو فرزند دختر بنام یاس متولد دهه ۷۰ و نیاز متولد دهه ۸۰ می باشند.

این هم جالبه: معرفی بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو (جومونگ 3) + عکس

رایان سرلک (کاوه) بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-3

رایان سرلک متولد ۱۳۹۲ در تهران ، هم اکنون در حال تحصیل بوده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. سال ۹۸ وقتی ۶ ساله بود در فیلم سینمایی راند چهارم جلوی دوربین رفت و با سریال زیر خاکی در سال ۱۳۹۹ دیده شد.

سیاوش چراغی پور بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-4

این هم جالبه: تغییرات چهره بازیگران سریال روزی روزگاری بعد از 33 سال! + بخش اول

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ در کرمانشاه ،تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از سال ۱۳۶۷ وقتی ۲۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد.

سال ۱۳۷۴ وقتی ۳۲ ساله بود با سریال «آشپزباشی و قبله عالم» جلوی دوربین رفت و شهرت اش از سریال «لیسانسه ها» در سال ۱۳۹۵ شروع شد و سالهاست ازدواج کرده و ثمره این زندگی دو فرزند دختر «خورشید و باران» است.

بهراد خرازی بازیگر سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-5

بهراد خرازی متولد ۶ اسفند ۱۳۵۲ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از کشور روسیه می باشد. سال ۱۳۷۲ از ۲۰ سالگی با سریال سیمای اقتصاد جلوی دوربین رفت و با سریال مجید دلبندم در سال ۱۳۷۷ به شدت مشهور شد. سعی می کند هر کاری را نپذیرد و رضا عطاران و سعید آقاخانی بعنوان دوستان صمیمی اش هستند.

این هم جالبه: خواننده خردسال باز هم مرغ سحر(ویژه ماه رمضان) بعد 31 سال پزشک شده+ عکس

کوروش سلیمانی بازیگر سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-6

کوروش سلیمانی متولد ۳ مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه ، فوق لیسانس رشته تئاتر از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. از تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۸ که ۲۶ ساله بود با فیلم متولد ماه مهر جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۸۸ با سریال فاکتور هشت به شهرت رسید و از ۲۶ سالگی کارگردانی و گویندگی هم می کند و چند سالیست ازدواج کرده که ثمره این زندگی دو فرزند است.

محمد شیری بازیگران سریال زیرخاکی ۴

سریال زیرخاکی ۴-7

 

محمد شیری متولد ۳۰ بهمن ۱۳۲۸ در مشهد، فارغ التحصیل دیپلمه ادبیات می باشد وبا اجرا و نمایش شروع کرد. با سریال کیمیاگر در سال ۱۳۵۲ جلوی دوربین رفت و با سریال شب های برره در سال ۱۳۸۴ به شهرت رسید و سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد.

خسرو احمدی بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-8

خسرو احمدی متولد ۲۸ خرداد ۱۳۴۲ در تهران، فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته تجربی می باشد بدون کلاس و یادگیری بازیگری را شروع کرد.

با سریال عطر و گلاب بپاشید در سال ۱۳۶۷ جلوی دوربین رفت و با سریال النگ دولنگ در سال ۱۳۷۰ شناخته شد. او اوایل دهه ۶۰ ازدواج کرد که ثمره آن سه فرزند پسر می باشد و در زمینه رادیو هم فعالیت داشت.

مریم موسویان بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-9

مریم موسویان متولد دهه هفتاد بوده و با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۸ با فیلم دختر ایران جلوی دوربین رفت و با سریال آتش سرد در سال ۱۴۰۱ شناخته شد.

این هم جالبه: مهسا حجازی زن بابای پیمان معادی در سریال افعی تهران کنار شوهر اصلیش + عکس و بیوگرافی

اصغر نقی زاده بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-10

اصغر نقی زاده متولد ۱۳۴۱ در تهران، دارای مدرک دیپلم اقتصاد بوده و با فیلم توبه نصوح در سال ۱۳۶۱ جلوی دوربین رفت. با سریال خوش رکاب در سال ۱۳۸۰ شناخته شد و متاهل بوده و صاحب دو پسر محسن و محمد سجاد و یک دختر به نام سمانه است.

هومن برق نورد بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-11

هومن برق نورد متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران ، تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده است، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد.

او سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال «ابووهیب بهلول» وارد قاب تلویزیون شد و با سریال ساختمان پزشکان در سال ۱۳۸۹ به شهرت رسید. از گوشت متنفره و عاشق میرزا قاسمی، قرمه سبزی بوده و به ورزش شنا علاقه دارد.

گیتی قاسمی بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-12

گیتی قاسمی متولد ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در همدان ، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بوده که از ۲۱ سالگی بازی را با تئاتر شروع کرد.

اولین بار با سریال «حیاط خلوت» در سال ۱۳۸۶ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۰ با سریال چک برگشتی به شهرت رسید. سال هاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد و برای همه نقش هایش حتی اگر نقش کوتاهی باشد با جان و دل مایه می گذارد.

منصور نصیری بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-13

منصور نصیری در ایران بازیگر، با فیلم ماهرخ در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت و با سریال سیاوش در سال ۱۳۹۹ شناخته شد.

مهری آل آقا بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-14

مهری آل آقا متولد ۱۷ مهر ۱۳۴۴ در تهران، دارای مدرک دیپلم اقتصاد است و فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۷ با فیلم نطفه شوم آغاز کرد و سال ۱۳۷۸ با سریال روزگار جوانی شناخته شد.

محمد حاجی زاده

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-15

محمد حاجی زاده متولد بهمن ۱۳۶۳در قزوین، کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و در زمینه استنداپ کمدی هم فعالیت می کند. سال ۱۳۹۶ با سریال خان بابا و ارثیه فامیلی جلوی دوربین رفت و با سریال جورچین در سال ۱۴۰۱ شناخته شد و علاوه بر بازیگری باغدار نیز بوده و به شغل کشاورزی در قزوین مشغول است.

محمدرضا فرزام بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-16

محمد رضا فرزام متولد ۱۰ آذر در تهران، با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۶ با سریال نوار زرد جلوی دوربین رفت و با سریال دراکولا در سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

فیلیپ ساپرکین بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-17

فیلیپ ساپرکین متولد ۱۲ آذر ۱۳۵۳ در تهران،فارغ التحصیل رشته مدیریت ارشد کسب و کار از آلمان می باشد، فعالیت خود را با سخنرانی انگیزشی کسب و کار شروع کرد.

اولین بار سال ۱۳۹۵ در فیلم قاتل اهلی جلوی دوربین رفت و سال ۹۸ نیز با سریال گاندو شناخته شد. سال ۱۳۹۴ به ایران باز گشت و در ایران با همسرایرانی ازدواج کرد و علاوه بر بازیگری تهیه کننده و کارگردانی هم می کند.

سحر آقاسی بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-18

سحر حاجی آقاسی متولد ۱۳۷۰ در ایران، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۹۵ با سریال ماه و پلنگ جلوی دوربین رفت. علاوه بر بازی در زمینه دوبلری، گویندگی رادیو و تبلیغات هم فعالیت می کند.

محمد اشکانفر بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-19

محمد اشکان فر متولد ۱۳۵۲ در شیراز، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با سریال هوش سیاه یک شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۹۳ با سریال در حاشیه دیده شد

رضا شیخ انصاری بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-20

رصا شیخ انصاری در ایران بازیگر، با فیلم پالتو شتری در سال ۱۳۹۷ جلوی دوربین رفت و با سریال زیر خاکی ۲ در سال ۱۳۹۹ شناخته شد

محمدرضا عقدایی

بازیگران سریال زیرخاکی ۴-21

محمدرضا عقدایی در ایران بازیگر، با سریال قفسی برای پرواز در سال ۱۳۸۹ جلوی دوربین رفت و با سریال پایتخت ۲ در سال ۱۳۹۲ شناخته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا