;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین: او با گریه از خانه دوستش خارج شد

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین: کارا دلوین ، این مدل که تبدیل به بازیگر شده است مشکلات سختی را پشت سر گذاشته است و دوستانش واقعاً نگران او هستند.

چند ساعت پس از خروج از خانه دوستش کارا دلوین در روز دوشنبه، مارگو رابی علائم ناراحتی را نشان داد.

به گزارش وب سایت گفتنی در این بخش از فرهنگ و هنر، مارگو از دوستان صمیمی کاراست و پس از ملاقات و مشاهده وضع وخیم روحی او شدیدا احساساتی شده است.

اگر عاشق استایل کره ای هستی: استایل روزانه بلک پینک: با خریدن این چند قلم مثل بلک پینک تیپ بزنید!

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین

مارگو رابی در حال گریه

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین: در تصاویری که روز چهارشنبه روزنامه دیلی میل منتشر کرد ، ستاره 32 ساله فیلم «باربی» در حوالی ساعت 5 بعدازظهر در حال پاک کردن اشک هایش در حال سفر به فرودگاه بین المللی لس آنجلس است.

او یک تاپ مشکی پوشیده بود و موهایش را کوتاه کرده بود. رابی در حال ترک خانه دلوین در غرب هالیوود دیده شد.

گفته می شود که پاپی دلوین، خواهر این مدل نیز از محل بازدید کرده و حدود ساعت 11 صبح با یک SUV مشکی رنگ محل را ترک کرده است.

پرواز رابی و پاپی یک هفته پس از آن اتفاق افتاد که رفتار عجیب ستاره « شهرهای کاغذی » در فرودگاه ون نویز باعث ایجاد سوء ظن شد، اگرچه مشخص نیست که آیا کارا، 30 ساله، برای هر یک از این بازدیدها در خانه بوده است یا خیر.

ببینید: پشیمانی سوپرمدل از عمل بینی: مرا “خواهر زشت جیجی حدید” صدا می زدند!

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین

نگرانی برای کارا دلوین افزایش یافته است

در 5 سپتامبر، کارا در حالی که با دو ساعت تاخیر برای پرواز با جت شخصی جی زی به پرواز رسید، در حالی که پاهای جوراب‌پوشش را از شیشه عقب ماشین آویزان کرده بود، دیده شد. خبر را می توانید در این اینجا ببینید: حال روحی بد و قدم زدن کارا در دلوین بدون کفش

بعد از 45 دقیقه مدل سابق از هواپیما پیاده شد. او در حین صحبت کردن با آن چندین بار گوشی خود را رها کرد و با همان شاسی بلندی که وارد شد رانده شد.

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

کارا دلوین هنگامی که با پای برهنه در فرودگاه قدم می‌زد، معتاد به نظر می‌رسید

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین: از آن زمان، کارا اولین مجموعه ادای احترام به کارل لاگرفلد را از دست داده است و نتوانست به آن مراسم برود. علی‌رغم اینکه همبازی‌های او در « تنها قتل‌ها در ساختمان » روز دوشنبه در مراسم جوایز امی 2022 شرکت کردند، او به‌طور آشکاری غایب بود.

کارا در ماه ژوئیه به دلیل جنجال هایش با مگان تی استالیون روی فرش قرمز جوایز موسیقی بیلبورد 2022 توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مارگو رابی: بازیگری که در مترو کار کرد و پدر خوبی نداشت

ماه بعد، در طی مصاحبه ای با جیمی فالو، کارا از خود به عنوان یک زن تبلیغاتی یاد کرد و گفت: “من بهترین زندگی خود را داشتم، اما مردم آن را کمی عجیب و غریب می دیدند. من کمی عجیب هستم، اما این همانی است که هستم و کاری از دستم بر نمی آید”

کارا در یک مصاحبه گفته است از کودکی متوجه اختلالات روانی خود بوده و در ابتدای جوانی یعنی در 18 سالگی به شدت به مصرف الکل روی آورد. او مدتی برای ترک مصرف زیاد تحت نظر روانپزشک قرار داشت و اکنون طبق ادعای خودش مصرف کنترل شده دارد و هرگز نتوانست مصرف الکل را به طور کامل قطع کند.

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین

مصرف زیاد سیگار نیز یکی دیگر مشکلات کارا دلوین است که در مورد آن گفته است همه مدل ها برای از بین رفتن اشتها سیگار مصرف میکنند اما بیشتر آنها این موضوع را کتمان میکنند.

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین

دوستی کارا و مارگو از 2016 آغاز شد

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین

از زمانی که هر دو در سال 2016 در «جوخه انتحار» با هم ظاهر شدند، رابی و کارا با هم دوست شدند. ان ها در ماه آگوست تولد کارا را همراه با سینا میلر و دوستان دیگر جشن گرفتند.

کارا دلوین (زاده ۱۲ اوت ۱۹۹۲) مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی میراث انگلستان، می‌باشد. پدر و مادرش از ثروتمندان انگلیس هستند. او دو خواهر بزرگ تر به نام پاپی و کلویی دارد که هر دو مدل هستند. کارا از ده سالگی وارد عرصه مدلینگ شد.

همچنین کارا از دوستان نزدیک تیلور سوئیفت و کندال جنر است و به گفته وی کندال به او راه رفتن به سبک مدل‌ها را آموخته است. همچنین در یک مهمانی وقتی که تیلور به زمین می‌افتد او نیز خود را به زمین می‌زند تا تیلور خجالت نکشد.

لینک های مرتبط:

بخوانید: سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص!

راز جوانی پزشک دهکده در 70 سالگی!: عمل نکرده ام، روزه میگیرم

عشق جدید کامیلا کابیو+شان مندز برای فراموش کردن او به برنامه دوستیابی پناه برد!

برد پیت: از تام کروز متنفرم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا