;
سرگرمی

فقط یه نابغه میتونه تو 10 ثانیه مجموع عددی سیب،کتاب و مداد را بدست بیاره.

آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد؛ فکر می کنید برای پیدا کردن ارزش عددی در آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد به چه چیزی نیاز دارید. بله مشخص است. هوش بالا و توانایی بالای شناختی. شما با پیدا کردن مجموع ارزش عددی این وسایل می توانید این مسئله را اثبات کنید.

ببینید آیا می توانید آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد را در 10 ثانیه و یا حتی زمان کمتر حل کنید! پس هوش خود را امتحان کنید و خود را در این بازی فکری امتحان کنید.

 

تصویر آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد

آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد 1

.

.

.

با توجه به آنچه ذکر شد آیا اماده حل آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد هستید؟ امروز ما وظیفه پیدا کردن مجموع عددی وسایلی است که در تصویر دیده می شود. آزمون‌های منطقی و فکری مانند این می‌تواند مشکل باشد، اما با تفکر و استراتژی دقیق، می‌توانید پاسخ را پیدا کنید. بنابراین، آیا آماده هستید تا مهارت های حل مسئله خود را آزمایش کنید؟ بیا شروع کنیم و آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد را رمزگشایی و حل کنیم!

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد

ما پاسخ آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد را در زیر برایتان شرح داده ایم.

سیب + سیب + سیب = 15

سیب = 5

سیب / 1 + کتاب = 13

کتاب = 8

کتاب + کتاب – مداد = 6

مداد = 10

سیب – کتاب + مداد = 7

پس جواب 7 است.

آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد 2

آیا آزمون ریاضی سیب،کتاب و مداد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر می رسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است.

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. جواب اشتباهه
    سیب 5 درست اما مداد و کتاب اشتباه
    کتاب 7/9
    مداد 9/8
    جواب اخر هم میشه 6/9
    به طور تقریبی جواب دادین شما

  2. اشتباه هست پاسخت .
    سیب:۵
    دفترچه:۷
    مداد:۸
    بنابراین پاسخ:پنج منهای هفت میشه منفی ۲و منفی دو بعلاوه هشت :۶ درک نمیکنم چطور همچین چیز ساده ای رو اشتباه نوشتی سازنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا