;
سرگرمی

اگر تیزی حدس بزن کدام خانم ناقلا 4 بار ازدواج کرده است؟!

آزمون شناخت زن ناقلا شما را متعجب و شوکه می کند. تنها 21 درصد کاربران توانستند در کم تر از ده ثانیه به تست پاسخ صحیح بدهند!

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

از دست نده: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

اما تست های هوشی مثل آزمون شناخت زن ناقلا به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

شما چطور؟ آیا فکر می کنید بتوانید بهترین و منطقی ترین پاسخ را برای این آزمون سرگرمی یا همان آزمون شناخت زن ناقلا پیدا کنید؟!

خیلی جالبه: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

پس ماموریت شما این است:

یکی از این سه زن 4 بار تجربه ازدواج ناموفق داشته است. میزان آدم شناسی خود را محک بزنید و سریعا بگویید به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

خیلی جالب: اگه میگن ریاضیت خوبه تست هوش کبریت و می تونی حل کنی؟!

آزمون شناخت زن ناقلا

.

.

خیلی جالبه: باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

.

اگر تا اینجا آمدید به این معناست که پاسخ آزمون شناخت زن ناقلا را پیدا نکرده اید! می توانید باز هم مکث کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید! فکر می کنید فردی که چند بار ازدواج می کند در تصویر چگونه نمایش داده شده است؟

.

خیلی جالبه حتما ببین: آزمون تصویری میز شام چه نکته اشتباهی دارد؟ از هر 5 نفر یک نفر می فهمد!

.

ما ناچار هستیم تا جواب آزمون شناخت زن ناقلا را در پایین صفحه به اشتراک بگذاریم. امیدواریم پاسخ صحیح را یافته باشید اما اگر موفق نشدید هم نگران نباشید! این تنها تستی نیست که می توانید در گفتنی پیدا کنید.

.

.

از دست نده: آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

.

پاسخ آزمون شناخت زن ناقلا

حتما ببینید: اگر عاشق شدی می تونی عشق مرد رو پیدا کنی!

پاسخ آزمون شناخت زن ناقلا

آزمون شناخت زن ناقلا

حتما ببین: آیا رئیس ها رو در یک نگاه می شناسی؟ پس بگو کارمند کدومه؟

زن سمت راست تجربه 4 بار ازدواج را داشته است. او به خاطر فردگرایی زیاد برای خود و ظاهرش اهمیت زیادی قائل است و به همین دلیل برای استایل خود هزینه می کند. همچنین با انداختن طلا و زیورآلات می خواهد نگاه ها را به خود جذب کند.

چرا زن سمت چپ نمی تواند پاسخ صحیح آزمون شناخت زن ناقلا باشد؟ او موهایش را دخترانه بسته و کتابخوان و مستقل است و به نظر می رسد که در انتخاب هایش عاقلانه تر عمل کند و سعی می کند کم تر با مردهای اشتباهی قرار بگذارد.

زن وسط به خوردن پیراشکی و تنقلات ناسالم علاقه زیادی دارد و از این رو باری تفریح شخصی و فردی بیش تر وقت می گذارد.

حتما ببین: اگر خیلی باهوشی این چالش تصویری رو از دست نده!

آیا پاسخ شما هم همین بود؟ چرا کاربران زن سمت راست را جواب این تست می دانستند؟! آیا شما هم با آن ها موافقید یا نه؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

آزمون شناخت زن ناقلا به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

اینم جالبه: ماجرای عجیبی که برای مرد پیش آمده را حل کنید! کی دروغ می گوید؟!

جالب است: معمایی که همه را گیج کرده! شما چند زن می بینید؟

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

این چالش رو حتما ببین: تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

سطح ضریب هوشی بالای 140

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. آنها نابغه های واقعی هستند، آنها نظریه ها و ابزارهای جدیدی را کشف می کنند. 0.2 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد. از جمله شخصیت های معاصری که با ضریب هوشی بالا شناخته می شوند می توان به بیل گیتس یا استیون هاوکینگ اشاره کرد.

خیلی جالبه حتما ببین: اگر زامبی شناس هستید زامبی را ظرف 5 ثانیه پیدا کنید!

سطح هوش 131 تا 140

ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد. افراد با این ضریب هوشی متخصصان، محققین یا مدیران بسیار خوبی هستند. آرنولد شوارتزنگر و نیکول کیدمن دارای ضریب هوشی هستند که در این مقادیر قرار می گیرد.

شاید جالب باشد: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

سطح هوش 121 تا 130

مقادیر بین 121 و 130 بسیار بالاتر از میانگین هستند. افراد با این مقدار ضریب هوشی می توانند به راحتی تحصیلات دانشگاهی را به پایان برسانند و در پست های مدیریتی یا در فعالیت های خلاقانه به نتایج فوق العاده ای دست یابند. افراد دارای این ضریب هوشی 6 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند.

خیلی تست جالبیه: اگه آدم شناسی بگو کدوم یکی راست میگه؟

سطح هوش 111 تا 120

هوش بالاتر از حد متوسط ​​است. حدود 12 درصد از جمعیت این مقادیر IQ را دارند.

سطح هوش 101 تا 110

ضریب هوشی بین 101 تا 110 متوسط ​​در نظر گرفته می شود و 25 درصد از جمعیت را نشان می دهد.

اینم ببین: کدوم یکی دزده و بهش نمی خوره پدر باشه؟

سطح هوش 91 تا 100

ضریب هوشی بین 91 تا 100 به عنوان هوش متوسط ​​در نظر گرفته می شود. این مقادیر IQ نشان دهنده 25٪ از جمعیت است.

حتمن ببینید: آزمون خوردن غذای کم خطر؛شما کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید تا تهدیدی برای زندگیتان نباشد؟

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری دو مغازه؛ پنج تفاوتی که در دو تصویر وجود داره رو میتونی پیدا کنی؟

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

جالبه از دست نده: آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه؛اگه تونستی در 12 ثانیه 3 تفاوت تصویر رو پیدا کنی خیلی تیزبینی

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند

تست های جالب دیگر: 

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

جالبه از دست نده: اگر زرنگ هستید 6 ثانیه زمان دارید بگویید چه کسی دروغ می گوید؟!

حتما ببین: اگه متخصص عشق و عاشقی هستی بگو عشق استاد کدومه؟

این تست را از دست نده: اگر خبره هستید تشخیص دهید کدام زندانی به زودی آزاد خواهد شد؟!

تست مخصوص چشم عقابی ها: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. از یه نظر دیگه هم میشه سنجیدش.لباس قرمزه س چون خیلی به خودش میرسه و تحمل سختی نداشته وتا کمی بهش سختی میرسیده نمیتونسته تحمل کنه جدا میشده.سمت چپیه هم که اهل مطالعه س و دربهترین حالت تو چهل سالگی تمایل به ازدواج پیدا کنه چون فرصتی واسه فکرکردن درمورد ازدواج نداره.وسطیه هم که اصلا زن زندگیه.شاید چهارتا بچه داشته باشه ولی چهار بار ازدواج نه

  2. سمت راستی هست اما نه بخاطر فرد گرایی چون سمت چپی یه دانشجو تقریبا نشان داده که نمی تونه ۴ بار ازدواج کنه؛ وسطی هم که سن بالا داره فقط سمت راستی میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا