;
سرگرمی

اگه چشات تیز باشه به راحتی میتونی در 5 ثانیه تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی ما رو حل کنی.

تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی: عکاسان طبیعت به خاطر برخی از تصاویر شگفت انگیزی که می توانند ثبت کنند، شناخته شده اند. در واقع، آنها تولیدکنندگان برخی از بهترین تصاویری هستند که قرار است در شبکه های اجتماعی با آنها برخورد کنید. گاهی اوقات، آن‌ها می‌توانند عکس‌هایی تولید کنند که جلوه‌ای کاملاً زیبا ایجاد می‌کنند که باعث شگفتی شما می شود. گاهی می‌توان آن‌ها را یک توهم نوری در نظر گرفت.

این عکس نیز یکی از صدها عکسی می باشد که یک عکاس طبیعت گرد از یک استتار فوق العاده ثبت کرده است و فقط یک چشم تیزبین قادر است که حیوان استتار شده را در 5 ثانیه تشخیص دهد.

اینم جالبه: تست شخصیت میزان صبر ما را انجام دهید و آستانه تحمل خود را بفهمید.

تصویر تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی

تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی-1

.

.

.

در واقع تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی و امثال آن بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی

 

تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی-2

آیا تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا