;
سرگرمی

آزمون هوش زن تنوع طلب: به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

آزمون هوش زن تنوع طلب: شما را متعجب و شوکه می کند. تنها 21 درصد کاربران توانستند در کم تر از ده ثانیه به تست پاسخ صحیح بدهند!

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند. بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

اما تست های هوشی مثل آزمون هوش زن تنوع طلب به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند. شما چطور؟ آیا فکر می کنید بتوانید بهترین و منطقی ترین پاسخ را برای این سرگرمی یا همان آزمون هوش زن تنوع طلب پیدا کنید؟!

پس ماموریت شما این است:

یکی از این سه زن 4 بار تجربه ازدواج ناموفق داشته است. میزان آدم شناسی خود را محک بزنید و سریعا بگویید به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

آزمون هوش زن تنوع طلب

.

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

.

.

اگر تا اینجا آمدید به این معناست که پاسخ آزمون هوش زن تنوع طلب را پیدا نکرده اید! می توانید باز هم مکث کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید! فکر می کنید فردی که چند بار ازدواج می کند در تصویر چگونه نمایش داده شده است؟

.

حتما ببینید: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

.

ما ناچار هستیم تا جواب آزمون هوش زن تنوع طلب را در پایین صفحه به اشتراک بگذاریم. امیدواریم پاسخ صحیح را یافته باشید اما اگر موفق نشدید هم نگران نباشید! این تنها تستی نیست که می توانید در گفتنی پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش زن تنوع طلب

حتما ببینید: جورجينا رودريگز و هدیه کریسمس فوق العاده لاکچری اش به کریس رونالدو

پاسخ آزمون هوش زن تنوع طلب

پاسخ آزمون هوش زن تنوع طلب

زن سمت راست تجربه 4 بار ازدواج را داشته است. او به خاطر فردگرایی زیاد برای خود و ظاهرش اهمیت زیادی قائل است و به همین دلیل برای استایل خود هزینه می کند. همچنین با انداختن طلا و زیورآلات می خواهد نگاه ها را به خود جذب کند.

چرا زن سمت چپ نمی تواند پاسخ صحیح آزمون هوش زن تنوع طلب باشد؟ او موهایش را دخترانه بسته و کتابخوان و مستقل است و به نظر می رسد که در انتخاب هایش عاقلانه تر عمل کند و سعی می کند کم تر با مردهای اشتباهی قرار بگذارد.

زن وسط به خوردن پیراشکی و تنقلات ناسالم علاقه زیادی دارد و از این رو باری تفریح شخصی و فردی بیش تر وقت می گذارد.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون هوش زن تنوع طلب به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند

این مطالب هم توصیه می شوند:

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

حتمن ببین: تست هوش ریاضی معادله ای برای اونایی که مخ محاسباتی شون مثل بمبه! می تونی حل کنی؟!

حتما امتحان کنید: لخت کردن مو با محصولات طبیعی: چطوری موهایی صاف داشته باشیم؟

آزمون هوش خطر جدی جون کدوم بچه رو تهدید می کنه؟ این تست نکته داره!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. دختر سمت چپ با وجود استفاده از رنگ های مختلف در وسایلش تنوع طلب است
    پاسخ دختر سمت چپ است نه راست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا