;
سرگرمی

آزمون هوش شناختن روح؛ کدوم زن یک روح می باشد میتونی در 3 ثانیه تشخیص بدی؟

آزمون هوش شناختن روح؛ در تصویر آزمون هوش شناختن روح ما دو زن را مشاهده میکنیم که پشت به آینه ای ایستاده شده اند و انعکاسی از آنها در آینه افتاده است،یکی از این دو نفر یک روح می باشد،می توانید در 3 ثانیه تشخیص دهید کدام زن یک روح می باشد؟

حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون هوش شناختن روح را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید در 3 ثانیه روح را پیدا کنید.

 

تصویر آزمون هوش شناختن روح

آزمون هوش شناختن روح 1

.

.

.

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تفاوتی کوچک قائل شد. در معماهای منطقی شما باید بتوانید با کمک نشانه ها و نیز تحلیل وادراک منطقی، معما را حل کنید. اما در معماهای تصویری شما باید به دنبال اشکالات موجود در تصویر و یا تفاوت ها میان دو تصویر باشید. اما نتایج این آزمون ها هر دو برای ذهن و مغز یکسان است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناختن روح

همان طور که در تصویر مشخص است زن سمت راستی یک روح می باشد به تصویری که از وی می بینید دقت کنید،وی با اینکه پشت به آینه ایستاده شده است ولی انعکاس تصویرش به مانند این است که روبروی آینه قرار گرفته است.

آزمون هوش شناختن روح 2

آیا آزمون هوش شناختن روح را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

مطالب پیشنهادی ما:

چیستان:هر چی بزرگتر می شوم،کمتر می بینی،من چیستم؟

تیزبینا بیان وسط ،اگه می تونید در 8 ثانیه تفاوت تصویری خوک تپل رو پیدا کنید.

آیا کنجکاو هستید که بدانید بهترین ویژگی شما در دوستی چیست،پس تست شخصیت اسب را انجام دهید.

چیستان:آن چیست که در هنگام خشک شدن خیس می شود؟

تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره؛میتونی در 10 ثانیه بگی چند دایره دارای نقطه های سیاه می باشند؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. این تصویر تشخیص روح نیست برای تشخیص اشتباهه تصویره. اصلا روح سایه نداره و قابل دیدن نیس که بخواد تصویرش تو آینه هم بیوفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا