;
سرگرمی

رمز را در 10 ثانیه بشکنید و ضریب هوشی برتر خود را نشان دهید!

یافتن رمز قفل در بازی هوشی: آیا برای یک چالش آماده اید؟ مهارت های حل مسئله خود را با یافتن رمز قفل در بازی هوشی امتحان کنید و ببینید آیا می توانید کد را  در 10 ثانیه بشکنید یا خیر؟

وظیفه شما این است که با تجزیه و تحلیل تصویر یک کد 3 رقمی را پیدا کنید که دارای 5 ترکیب اشتباه است. این یک چالش سرگرم کننده است که نیاز به تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله دارد. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟

قوانینی برای حل چالش

برای تکمیل این چالش سطح متوسط، باید به دقت توجه و تمرکز کرد. وظیفه در دست یافتن کد 3 رقمی صحیح است. برای این کار باید به نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب از 3 عدد قرار گرفته اند دقت کرد. نقطه سیاه به این معنی است که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست وجود ندارد و نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. فقط یادتان باشد که ترتیب قرارگیری نقاط رنگی به ترتیب نمی باشد.

جالبه از دست ندین: تِرِندهای فارسی جالب در سال 2023: از چیپس میقولی تا آو آو آو + ویدئو

تصویر یافتن رمز قفل در بازی هوشی

یافتن رمز قفل در بازی هوشی 1

.

.

.

یادگیری استفاده از ذهن منطقی و یافتن رمز درست مهارت مهمی است. آموزش مغز با پازل هایی از این دست به توسعه و تقویت توانایی های حل مسئله شما کمک می کند. مهم است که بخش منطقی مغز خود را تمرین دهیم ، زیرا به ما کمک می کند انتقادی فکر کنیم و به طور موثرتری تصمیم گیری کنیم. علاوه بر این تمرین مهارت های حل مسئله می تواند به افزایش اعتماد به نفس ما در هنگام مقابله با کارهای دشوار کمک کند.

هنگامی که با یک مشکل پیچیده روبرو می شوید، داشتن توانایی تجزیه اجزا و شناسایی راه حل ها بسیار ارزشمند است. آموزش مغز با پازل هایی از این دست می تواند به شما کمک کند تا در حل مسئله بهتر شوید و مهارت های تفکر انتقادی را توسعه دهید.

.

.

.

پاسخ یافتن رمز قفل در بازی هوشی

یافتن رمز قفل در بازی هوشی 2

آیا یافتن رمز قفل در بازی هوشی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =

دکمه بازگشت به بالا