;
سرگرمی

تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره؛میتونی در 10 ثانیه بگی چند دایره دارای نقطه های سیاه می باشند؟

تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره؛ بازی های فکری چشمی راهی عالی برای فعال کردن سلول های تنبل مغز شما هستند و درست مانند پازل ها، بازی های فکری سرگرم کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند. مغز خود را برای چنین ماجراجویی با تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره آماده کنید.

حل پازل های ریاضی و بازی های فکری می تواند فواید زیادی برای سلامت ذهنی و شناختی داشته باشد. برخی از مزایا عبارتند از:کاهش فشارهای روانی: حل پازل می تواند یک فعالیت آرامش بخش و لذت بخش باشد که می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

 

تصویر تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره

تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره 1

.

.

.

حل پازل های ریاضی می تواند یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای مشارکت در گفتگو و به اشتراک گذاشتن ایده ها با دیگران باشد.به طور کلی، حل پازل های ریاضی می تواند یک فعالیت سرگرم کننده و مفید برای افراد در هر سنی باشد تا توانایی های شناختی و سلامت روان خود را بهبود بخشد.

.

.

.

پاسخ تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره

تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره 2

آیا تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

تست هوش بینایی تعداد نقطه در دایره: معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مطالب پیشنهادی ما:

تست هوش ریاضی فصل های سال؛ اگه خودتو باهوش میدونی ترتیب ارزش گذاری اعداد برای هر فصل چگونه می باشد؟

داستان ضرب المثل یک خشت هم بگذار سر دیگ!!!!

تست شناسایی فرد غیرعادی زندان؛کدام یک از افراد حاضر در زندان یک انسان عادی نیست؟!!!!

چیستان: دیروز اگر فردا بود امروز یکشنبه بود؛منظور چه روزی بوده!!!

چیستان نسبت فامیلی: اگه بتونی زود،تند، سریع جواب بدی خیلی باهوشی!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا