;
سرگرمی

اشتباه این تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

اشتباه تصویر را در 5 ثانیه یا کمتر پیدا کنید! امروز یک معمای تصویری جدید را به صورت اختصاصی برای شما معرفی می کنیم. آیا می توانید اشتباه را در تصویر بالا پیدا کنید؟ اگر نتوانستید در عرض 5 ثانیه آن را بفهمید، پاسخ را در انتهای متن بیابید.

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر؟

 

 گفتنی این بار برای شما یک تست تصویری آورده است. شما باید به تمام جزئیات در تصویر بسیار دقت کنید تا متوجه شوید که اشتباه تصویر واقعاً چیست. آیا می توانید آن را فقط در 5 ثانیه بفهمید؟

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 اشتباه این تصویر را در 10 ثانیه یا کمتر پیدا کنید!

اشتباه تصویر

اشتباه تصویر بالا چیست؟ این تست هوش در اینترنت منتشر شده است و بسیاری از کاربران پلتفرم ها پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهند. برای کشف اشتباه در تصویر، باید بسیار با دقت نگاه کنید. بسیاری از مردم به سرعت پاسخ هایی را در رابطه با دستگیره در یا سیستم امنیتی ارائه کردند. اما، اشتباه چیز دیگری است!

برای دیدن پاسخ اشتباه تصویر به پایین صفحه بروید

.

.

.

.

.

.

اشتباه تصویر

پاسخ اشتباه تصویر

اشتباه تصویر: با بررسی دقیق تر، در تصویر می بینید که سوراخ کلید وجود ندارد!

ضریب هوشی – IQ – مفهومی است که از تست‌های استانداردی که هوش را اندازه‌گیری می‌کند مشتق شده است. میانگین ضریب هوشی یک فرد 100 است. بالاترین ضریب هوشی از آستانه 240 فراتر رفت. اولین تست های روان سنجی در آغاز قرن بیستم ظاهر شدند و کسی که آنها را ایجاد کرد آلفرد بینه بود.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

لینک های مرتبط:

این تست رو هم ببینین: تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

سوال هوش هدیه: زن یکی از این سه هدیه را نپسندید، به نظرتان کدام؟

زبان بدن کدامیک نشان می دهد که چیزی را پنهان می کند؟

معمای اتاق نشیمن: حیوان خانگی صاحبخانه کجا پنهان شده است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا