;
سرگرمی

به نظر شما درتست شناسایی آدم دروغگو ؛کدام یک در رفتارش صادق نیست؟آیا رفتار مرد واقعی هست؟؟؟

تست شناسایی آدم دروغگو:وب سایت ارائه کننده این آزمون معتقد است که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این معمای تصویری را حل کنند. در ادامه توضیحات این آزمون آمده است که تنها افرادی که از سطح بالایی در جزئی نگری و تیزبینی برخوردار هستند، خواهند توانست این آزمون را حل کرده و پاسخ درست را ارائه دهند.

تست شناسایی آدم دروغگو

در تصویر تست شناسایی آدم دروغگو شما با یک زوج روبرو هستید. گویا هر دو در حال هدیه دادن به یکدیگر هستند. صحنه زیبا و رمانتیکی است. اما گویا مرد کمی ناراضی است. او احساس می کند که همسرش به او دروغ می گوید. آیا فکر می کنید احساس او درست است؟یا رفتار غیر واقعی برای گمراه کردن بیننده دارد؟ آیا واقعا زن در حال دروغگویی به اوست؟

 

تست شناسایی آدم دروغگو-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی آدم دروغگو

بله کاملاً درست است. زن دروغ می گوید. مرد او را به درستی به دروغگویی متهم کرده است. زن ادعا می کند که گل های لاله را از گلفروشی شهر برای اوخریداری کرده است. در حالی که این دسته گل فاقد تزئینات گلفروشی است و زن این گل ها را از باغچه خانه چیده است. به پنجره نگاه کنید. در بیرون گل هایی شبیه آنچه زن در دست دارد دیده می شود.

 

تست شناسایی آدم دروغگو-2

 

 

1. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا