;
تازه ها

فردی که باعث سوزانده شدن کودکی با پرتاب سیگار از ساختمان بود با آزمایش DNA شناسایی شد.

شناسایی عامل سوزاندن کودک با سیگار: در منطقه مائوجیان، شهر شیان، استان هوبی چین، فردی که باعث سوزانده شدن یک کودک شده بود، پلیس با کمک DNA که از ساکنان کل ساختمان جمع آوری کرده بود، در نهایت با موفقیت عامل جنایت را پیدا کرد.

بعدازظهر 9 نوامبر به وقت محلی، پسر بچه 6 ساله ای به نام یانگ یانگ در حین بازی در اجتماع بعد از مدرسه با ته سیگاری که از ارتفاع بالا پرتاب شده بود مورد اصابت قرار گرفت و باعث ایجاد سوراخ بزرگی در لباس های پنبه ای او شد و پوست وی تقریباً سوخت. پس از اینکه خانواده وی متوجه ماجرا شدند، به دنبال فردی که ته سیگار را پرتاب کرده بود، به سراغ اهالی ساختمان رفتند، اما هیچ کس این مسولیت را برعهده نگرفت. خانواده کودک در مواجهه با این کتمان اهالی ساختمان چاره ای جز تماس با پلیس نداشتند.

پس از دریافت این تماس، مامورانی از ایستگاه پلیس جاده وودانگ اداره امنیت عمومی منطقه مائوجیان بلافاصله تحقیقات را آغاز کردند. علیرغم تلاش های متعدد برای یافتن عامل این کار، تحقیقات بی نتیجه ماند. با موافقت رهبران واحد، پلیس تصمیم گرفت DNA بیش از 160 نفر از 46 خانوار در ساختمان مربوطه را جمع آوری کند.

ببینید: زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی که باعث شوکه شدن خانواده اش شد

شناسایی عامل سوزاندن کودک با سیگار

با همکاری مالک ساختمان، پلیس با موفقیت جمع آوری DNA کل ساختمان را به پایان رساند. هنگام آماده شدن پلیس برای ترک محل و بردن DNA اهالی ساختمان برای آزمایش ، یکی از اهالی ساختمان به نام یانگ اعتراف کرد که ته سیگار را وی دور انداخته است. یانگ گفت که پس از کشیدن سیگار، آن را دور انداخت و انتظار نداشت چنین حادثه ای رخ دهد.

یانگ در مواجهه با پلیس عذرخواهی عمیق خود را ابراز کرد. تحت نظارت پلیس، دو طرف داوطلبانه با هم آشتی کردند. یانگ غرامت یانگ یانگ را پرداخت کرده است و خانواده یانگ یانگ نیز داوطلبانه از پیگیری مسئولیت قانونی عامل حادثه منصرف شده اند.

این حادثه توجه گسترده جامعه را به خود جلب کرده و خطرات این گونه رفتارها را بار دیگر برجسته کرده است. با تلاش پلیس، مجرم با موفقیت پیدا شد، که یک خط پایان قانونی واضح برای حفظ امنیت جامعه و مبارزه با رفتار پرتاب اشیا از ارتفاع ایجاد کرد.

جدول خطر مرگ بر اثر سقوط اجسام از ارتفاع

پرتاب اجسام از ارتفاعات چقدر خطرناک است؟

طبق محاسبات ریاضی و فیزیک، یک تخم مرغ به وزن 30 گرم که از طبقه 18 رها شده باشد، می تواند جمجمه انسان را بشکند و اگر از طبقه 25 به پایین بیفتد، ضربه آن برای مرگ کافی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا